پهلوگیری شانزدهمین کشتی حامل گندم در بندر امام(ره)

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: شانزدهمین کشتی حامل گندم در پایانه تخصصی بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، امید جهان‌نژادیان صبح امروز _دوشنبه بیست و نهم آبان _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک فروند کشتی اقیانوس‌پیما حامل ۶۳ هزار و ۳۸۱ تن گندم که توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران خریداری شده است، در پایانه تخصصی و اسکله ۱۸ بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفت.

وی با اشاره به آمادگی این کشتی برای تخلیه و انتقال بار آن به مراکز استاندارد ذخیره سازی، افزود: کشتی MINOAN GLORY شانزدهمین کشتی حامل گندم است که در امسال در اسکله تخصصی غلات بندر امام خمینی پهلو گرفته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ادامه داد: بر اساس برنامه‌های حمل ابلاغی از سوی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، گندم آن به استان‌های نیازمند ارسال می‌شود.

جهان‌نژادیان اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون واردات کالاهای اساسی توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به صورت مستمر ادامه داشته و تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۱ هزار تن گندم از طریق بندر امام خمینی وارد کشور شده است.

به گزارش ایمنا، بندر امام خمینی (ره) یکی از مبادی ورود کالا به کشور است، پیش از این و از ابتدای سال از طریق این بندر، بیش از یک میلیون تن گندم وارد کشور شد که بر اساس اعلام نیاز به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

کد خبر 705596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.