مدعیان به دنبال صدرنشینی / دیدار شاگردان حاتمی با فولاد هرمزگان

هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۶ دیدار به صورت هم‌زمان از ساعت ۱۶ آغاز و پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال امروز _دوشنبه بیست‌ونهم آبان_ با برگزاری ۶ دیدار به صورت هم‌زمان از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد، جدال تیم‌های بالانشین جدول در این هفته زیبایی و حساسیت بازی‌ها را بالا برده است.

در حساس‌ترین بازی این هفته تیم‌های مهرام و شهرداری گرگان که دو تیم مدعی این فصل هستند، این دیدار به میزبانی مهران در شهر قدس برگزار می‌شود.

گرگانی‌ها که پس از یک برد شیرین در غرب آسیا مقابل ساجس لبنان به لیگ بازگشته‌اند و انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل این تیم دارند تا شکست هفته گذشته مقابل کاله را جبران کنند و در طرف دیگر شاگردان فرزاد کوهیان در مهرام در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوار به کسب پیروزی در خانه هستند.

نکته جالب توجه این بازی تقابل مصطفی هاشمی با تیم سابق خود یعنی مهرام است و در سمت دیگر هم محمد جمشیدی، کاپیتان مهرام مقابل تیم سابق خود یعنی شهرداری گرگان قرار می‌گیرد.

تیم ذوب‌آهن که با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه ششم قرار دارد، این هفته میهمان تیم فولاد هرمزگانی است که با ۴ امتیاز در جایگاه آخر جدول لیگ‌برتر بسکتبال ایستاده است و به نظر می‌رسد شاگردان حاتمی کاری آسان برای پیروزی پرگل در این دیدار دارند، به‌طور قطع گاندوها مقابل هرمزگانی‌ها به دنبال پیروزی با تفاضل گل بالا هستند تا بتوانند جایگاه خود را ارتقا دهند.

در دیگر بازی این هفته پالایش نفت آبادان و لیموندیس فارس به میزبانی تیم شیرازی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد، تیم پالایش نفت با ۸ امتیاز سر جدول قرار گرفته و لیموندیس فارس با ۵ امتیاز در جایگاه دهم نشسته است، باید دید تقابل تیم اول و دهم جدول با چه نتیجه‌ای همراه خواهد بود.

برنامه بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال:

فولاد هرمزگان - ذوب‌آهن اصفهان

کاله مازندران - مس کرمان

مس رفسنجان - آورتای ساری

مهرام - شهرداری گرگان

رعد پدافند هوایی - طبیعت تهران

پالایش نفت آبادان - لیموندیس فارس

جدول رده‌بندی:

۱- پالایش نفت آبادان ۸ امتیاز

۲- شهرداری گرگان ۷ امتیاز

۳- مهرام ۷ امتیاز

۴- کاله ۷ امتیاز

۵- طبیعت ۷ امتیاز

۶- ذوب‌آهن ۷ امتیاز

۷- مس رفسنجان ۶ امتیاز

۸- رعد پدافند تهران ۵ امتیاز

۹- آورتا ساری ۵ امتیاز

۱۰- لیموندیس فارس ۵ امتیاز

۱۱- مس کرمان ۴ امتیاز

۱۲- فولاد هرمزگان ۴ امتیاز

کد خبر 705591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.