دهمین گنجواره تخصصی با محوریت حکمت و فلسفه برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد از برگزاری دهمین گنجواره بازدید از گنجینه‌های کمتر شنیده شده تخت فولاد با محوریت حکمت و فلسفه خبر داد.

هادی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری دهمین گنجواره بازدید از گنجینه‌های کمتر شنیده شده تخت فولاد با محوریت حکمت و فلسفه خبر داد و اظهار کرد: از اسفند سال ۱۴۰۱ تاکنون ۹ رویداد تخصصی و موضوع محور با هدف به تصویر کشیدن ظرفیت‌های پنهان تخت فولاد و با نام‌های زنان مشهور در تخت فولاد، شهدا و موثرین تخت فولاد، طاق بهشت، آب‌آیین، مشاهیر دوستدار اصفهان، شهدای پنج رمضان، جانم سلام، تخت فولاد در آینه محرم، هنر و خوشنویسی برگزار شد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان و شهروندان قرار گرفت.

وی مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد را دارای ظرفیت‌های فراوان گردشگری و معنوی دانست و افزود: با توجه به اینکه در آستانه روز بزرگداشت فارابی قرار داریم، گنجواره دهم بر محوریت حکمت و فلسفه قرار گرفت.

مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد گفت: در دهمین گنجواره تخصصی که ادامه سلسله رویدادهای گنجواره نادیده‌ها و ناگفته‌های تخت فولاد است به آخوند کاشی، حاج آقا رحیم ارباب، عبدالجواد فلاطوری، بهاالدین فاضل اصفهانی، ملأ اسماعیل خواجویی، جهانگیرخان قشقایی، فاضل سراب، آقامحمد بیدآبادی، آقاحسین و آقاجمال خوانساری، میر محمد اسماعیل خاتون آبادی، میر فندرکسی و نمایشگاه معرفی کتاب و حکمای تخت فولاد پرداخته می‌شود.

وی در پایان گفت: دهمین گنجواره نادیده‌ها و ناگفته‌های تخت فولاد با موضوع حکمت و فلسفه در تاریخ یکم آذر ساعت ۱۵ برگزار شده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این تور تخصصی می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس بگیرند.

دهمین گنجواره تخصصی با محوریت حکمت و فلسفه برگزار می‌شود

کد خبر 705539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.