اسکاتلند ۳_نروژ ۳‌؛ جدالی پرگل و جذاب بدون هالند + فیلم

تیم ملی فوتبال نروژ که شانس صعود مستقیم به یورو را از دست داده و حتی از طریق پلی‌آف هم نمی‌تواند در این رویداد شرکت کند، بدون ارلینگ هالند مصدوم، مقابل اسکاتلند متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دو تیم ملی فوتبال اسکاتلند و نروژ ساعت ۲۳:۱۵ شب گذشته، از گروه A رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴، به میزبانی ورزشگاه هامپدون پارک، رودرروی هم قرار گرفتند.

این رقابت برای هم‌تیمی‌های ارلیگ هالند، تشریفاتی بود؛ چرا که آن‌ها از صعود به مرحله نهایی یورو بازمانده‌اند. نروژی‌ها با وجود بهره‌وری از بازیکنان باکیفیت، عملکردی خوب از خود به‌جا نگذاشتند؛ با این وجود آن‌ها دقیقه ۳ توسط آرون دونام دروازه میزبان را باز کردند، اما طولی نکشید که مک‌کین در دقیقه ۱۳ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. حملات نروژ سبب شد آن‌ها دقیقه ۲۰ روی حرکت جولیان ریرسون و پاس او، توسط لارسن بار دیگر از اسکاتلند پیشی بگیرند.

دقیقه ۳۳ بود که روی یک اشتباه فاحش، لئو اوستیگارد ، مدافع ناپولی و تیم ملی فوتبال نروژ، گل به خودی زد تا باز هم حساب کار با تساوی همراه شود و نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، اسکاتلند فشار حملات خود را افزایش داد و روی پاس کات‌بک جان مک‌کین، استوارت آرمسترانگ موفق شد دقیقه ۵۸ گل سوم را به نروژ بزند، در حالی که می‌رفت در غیاب ارلینگ هالند که از ناحیه مچ پا مصدوم شده، شکستی تلخ برای نروژ ثبت شود، دقیقه ۸۶ جولیان ریرسون پاس گل دوم خود را داد تا محمد ال‌یونسی کار را به تساوی بکشاند.

نروژ حتی قبل از این دیدار هم شانس صعود مستقیم به یورو ۲۰۲۴ را از دست داده و از حضور در پلی‌آف هم بازمانده بود تا ارلینگ هالند باز هم از حضور در یک تورنمنت معتبر، ناکام بماند!

بعد از یورو ۲۰۰۰، این دهمین تورنمنت متوالی است که نروژ از راهیابی به آن، بازمی‌ماند.

به‌طور قطع حضور نداشتن ستاره‌های باکیفیتی همچون مارتین اودگارد و ارلینگ هالند، از جذابیت هر تورنمنتی کم می‌کند؛ اتفاقی که باعث ناراحتی خود آن‌ها هم شده است.


کد خبر 705533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.