اسپانیا ۳ - گرجستان یک؛ همه‌چیز تحت تاثیر مصدومیت تلخ گاوی + فیلم

تیم فوتبال اسپانیا در شبی که گاوی با چشمانی اشک‌آلود به علت مصدومیت از زمین بیرون رفت، گرجستان را در خانه شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دو تیم ملی فوتبال اسپانیا و گرجستان ساعت ۲۳:۱۵ شب گذشته، از گروه A رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴، به میزبانی ورزشگاه خوزه زوریا شهر وایادولید اسپانیا، رودرروی هم قرار گرفتند.

به نظر نمی‌رسید شاگردان دلافوئنته کار سختی برای پیروزی بر گرج‌ها داشته باشند. آن‌ها به سبک و سیاق خودشان، نبض بازی را در اختیار گرفتند، دست بر قضا دقیقه ۴ توسط رابین نورماند به گل اول رسیدند، اما طولی نکشید که ستاره ناپولی، یعنی خوویچا کواراتسخلیا در دقیقه ۱۰ کار را به تساوی کشاند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید، اما داستان تلخ آن، مصدومیت دردناک پایلو گاوی، ستاره جوان ماتادورها و بارسلونا بود که در دقیقه ۲۶ با چشمانی اشک‌آلود از زمین بیرون رفت تا نشان دهد مصدومیت او جدی است، گاوی جای خودش را به اویهان سانسِت هافبک ۲۳ بیلبائو داد. گفته می‌شود مصدومیت هافبک آبی‌اناری‌ها از ناحیه رباط ACL بوده و به این ترتیب فصل برایش به پایان رسیده است.

در آغاز نیمه دوم، لاروخا دقیقه ۵۸ روی حرکت خوزه گایا از سمت چپ و ارسال عالی او، با ضربه سر فران تورس به گل رسیدند تا با نتیجه دو بر یک از حریف پیشی بگیرند. در اقدامی جالب فران گل خود را به گاوی مصدوم تقدیم کرد.

ماتادورها حملات خود را ادامه دادند و دقیقه ۷۲ روی ارسال لامینه یامال ۱۶ ساله از سمت راست، لوکا لوچوشویلی، مدافع گرجستان در حالی که قصد داشت توپ را از محوطه خودی دور کند، به اشتباه دروازه‌شان را باز کرد تا نتیجه سه بر یک شود.

در نهایت این مصاف با نتیجه سه بر یک به نفع پسران دلافوئنته تمام شد، اسپانیا با ۲۱ امتیاز صدرنشین شد.


کد خبر 705531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.