پرستاران با تاسی از حضرت زینب (س) به بیماران خدمت می‌کنند

استاندار گیلان با قدردانی از زحمات پرستاران گفت: پرستاران با تاسی از حضرت زینب (س) با فداکاری به بیماران خدمت می‌کنند و نور امید را در آنان زنده نگه می دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز یک‌شنبه بیست و هشتم آبان، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور در مرکز آموزشی درمانی قلب دکتر حشمت رشت، از تلاش‌های صادقانه پرستاران که با شکیبایی و صبوری به بیماران خدمت می‌کنند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه پرستاران افزود: پرستاران نقش حیاتی و بسیار مهمی در تکمیل چرخه درمان بیماران ایفا می‌کنند و با تاسی از حضرت زینب (س) و فداکاری، نور امید را در آنان زنده نگه می‌دارند.

استاندار گیلان با تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن نور امید در بیماران با فداکاری و ایثار پرستاران بسیار مهم است زیرا آنان با این کار در کنار خدمات صادقانه و بی ریای خود روند بهبود و بازگشت بیماران به زندگی توأم با سلامتی را تسریع می‌کنند.

عباسی با بیان اینکه پرستاران همچون پروانه بر بالین بیماران می‌چرخند، تصریح کرد: پرستاران در همه‌گیری کرونا تمام تلاش‌شان را برای سلامتی بیماران به کار گرفتند و ایثار آن‌ها به روشنی بر همگان ثابت شد و تعدادی از پرستاران نیز در این راه به شهادت رسیدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت گفت: نرجس خانعلی‌زاده نخستین شهیده پرستار کشور در همه‌گیری کرونا از استان گیلان به درجه رفیع شهادت رسید خود نشان از فداکاری، رشادت و سختی کار پرستاران است.

استاندار گیلان امروز با حضور در بیمارستان دکتر حشمت رشت ضمن دیدار با پرستاران و تبریک این روز، از تعدادی بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت و از درگاه خداوند متعال برای آنان سلامتی و عافیت مسئلت کرد.

کد خبر 705512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.