استاندار البرز مشکلات فردیس را از نزدیک رصد کند

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: توسعه محوری و تأمین سرانه‌ها و نیازهای شهر در اولویت شورا قرار دارد و پیگیری مشکلات کلان شهر فردیس مورد توجه شورای اسلامی شهر است که در این راستا از استاندار البرز درخواست دارم تا در یکی از جلسات شورای فردیس شرکت کند.

به گزارش ایمنا، سید حمید یعقوبی، عصر یکشنبه_ ۲۸ آبان ماه در مراسم افتتاح ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس، با اشاره به گذشت دو سال از فعالیت این دوره از مدیریت شهری فردیس اظهار کرد: با همدلی شورا و شهرداری شاهد اتفاقات خوبی در شهر و رضایت شهروندان بوده‌ایم.

وی ادامه داد: طبق وعده‌های داده شده هر ماه شاهد افتتاح یک پروژه خواهیم بود که اولین آن بهره برداری از ساختمان سازمان فرهنگی در ماه گذشته بود و امروز هم که ساختمان جدید شهرداری به بهره برداری رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: به منظور تسهیل در تردد و افزایش رضایتمندی شهروندان، با اجرای طرح نهضت آسفالت در این شهر، خوشبختانه بیشتر خیابان‌های اصلی و فرعی فردیس جدول‌گذاری و آسفالت شده است.

وی توسعه حمل و نقل عمومی را از جمله اولویت‌های مدیریت شهری فردیس برشمرد و گفت: در حوزه حمل و نقل شهری نیز شاهد اتفاقات خوبی بودیم که خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس و تزریق ۳۰ مورد از آنها به خطوط شهری فردیس یکی از آن موارد است.

یعقوبی از تجهیز سازمان آتش نشانی فردیس و خرید ماشین آلات و تجهیزات آتش‌نشانی برای افزایش ایمنی شهر به عنوان دیگر اقدامات صورت گرفته در این دوره از مدیریت شهری خبر داد.

وی همچنین به احداث چندین پارک و بوستان در شهر و توسعه سرانه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: اقدامات فرهنگی از جمله برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان شهر فردیس و تجلیل از ۱۰۰ ورزشکار ملی و بین المللی از دیگر اقدامات صورت گرفته طی این مدت بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس همچنین از استاندار البرز دعوت کرد تا در نشستی میهمان شورای اسلامی فردیس شود تا مسائل و مشکلات کلان شهر با حضور استاندار البرز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

کد خبر 705499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.