خدمت در محیط بیمارستان نیازمند روحیه ایثارگری است

شهردار شهر باشت گفت: خدمت در محیط بیمارستان نیازمند روحیه ایثارگری و همت بالا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید رضا حسینی عصر روز یکشنبه_بیست و هشتم آبان_ در آئین از تجلیل از مقام پرستار در بیمارستان شهدای شهرستان باشت، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان روزهای سخت کرونا را با ایستادگی و ایثار و نثار شهدای بسیار با موفقیت پشت سر گذاشت.

وی افزود: شهرداری باشت با حمایت شورای شهر هر آنچه در توان داشته باشد برای کمک به حوزه بهداشت و درمان به کار خواهد گرفت.

شهردار شهر باشت گفت: پیشگیری همواره بهتر و کم هزینه‌تر از درمان است و خدمت در محیط سخت بیمارستان نیازمند روحیه ایثارگرانه است.

وی تصریح کرد: همه باید مشکلات و شرایط جامعه پرستاری را درک کنند و این اطمینان را به آنان می‌دهیم که مسئولان رده‌های مختلف تمام توان خود را برای خدمت‌گزاری به آنان به‌کار می‌گیرند.

خدمت در محیط بیمارستان نیازمند روحیه ایثارگری است

در ادامه این آئین عابدین قبادی عضو شورای اسلامی شهر باشت گفت: در حوزه بهداشت و درمان با وجود تمام گام‌های مثبت برداشته شده‌است، اما تا رسیدن به سطح استاندارد فاصله بسیاری باقی مانده‌است.

وی افزود: سلامت جامعه در گروه بهداشت و درمان است و باید بهداشت را در اولویت قرار دهیم تا از هزینه‌های گزاف درمان جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر باشت تصریح کرد: ارتقای بهداشت و درمان در باشت نیازمند هم‌افزایی جمعی است و باید تمام ارکان بهداشت و درمان را از پزشک متخصص گرفته تا پرستار و سرایدار و نگهبان به صورت هم‌زمان مدنظر قرار داد.

خدمت در محیط بیمارستان نیازمند روحیه ایثارگری است

کد خبر 705496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.