تقسیم بندی جدید شهرداری فردیس

رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر فردیس گفت: مدیریت شهری فردیس در در گام بعدی برای تکمیل زیر ساخت‌های شهرداری فردیس، ساختمان منطقه ۳ را که در تقسیم بندی جدی شهرداری فردیس پیش بینی شده پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، بهنام فخری عصر یکشنبه_ بیست و هشتم آبان_ در آئین افتتاح ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاحیه رسمی ساختمان ستاد مرکز شهرداری هستیم، این ساختمان اصلی‌ترین زیرساخت مورد نیاز شهر فردیس بود که به لطف خداوند و تلاش همکاران شهرداری محقق شد.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد توسعه محوری و برنامه ریزی بلندمدت و میان مدیریت شهری برای تأمین نیازهای شهر فردیس، اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری از تأمین نیازهای کوتاه مدت هم غافل نبوده است و با نگاه بسیجی و همت جهادی توانسته‌ایم بر مشکلات و عقب ماندگی‌های سالیان گذشته فردیس غلبه کنیم.

عضو شورای شهر فردیس با اشاره به رویکرد توسعه محوری در مدیریت شهری فردیس، بیان کرد: در فردیس کارهای بزرگی همچون احداث تقاطع غیرهم سطح، برنامه‌ریزی برای راه اندازی مترو و پروژه‌های حمل و نقلی انجام می‌شود.مدیریت شهری فردیس در حوزه ارتباطات و حمل و نقل همگانی و شریان‌های جانبی شهر فردیس پیشرفت بسیاری داشته است.

وی اضافه کرد: روزی به تحقق بودجه‌هایمان در شعردازی فردیس امیدوار نبودیم و حالا ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه متمم در حال آماده‌سازی است که از توانایی مجموعه شورا و شهرداری در تحقق بودجه حکایت دارد.

فخری افزود: در گام بعدی پس از افتتاح ساختمان مرکز در گام بعدی تکمیل زیرساخت‌های شهرداری فردیس را در دستور کار داریم و ساختمان منطقه ۳ شهرداری فردیس را که در تقسیم بندی جدید شهرداری در نظر گرفته شده، پیگیری خواهیم کرد.

وی با اعلام این خبر که در حوزه انتزاع فردیس از کرج هم در مراحل نهایی هستیم، گفت: در حوزه انتزاع با کمک و همراهی دستگاه‌های مرتبط در مرحله تبادل لوایح بین شهرداری‌ها و شوراهای کرج و فردیس هستیم که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

کد خبر 705479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.