واریز ۶ ماه تعرفه پرستاری برای ۱۸ هزار پرستار

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در روز پرستار برای بیش از ١٨ هزار نفر واریز می‌شود و امیدواریم سازمان برنامه و بودجه هم کمک و همراهی کند که بتوانیم بحث تعرفه پرستاری را به‌صورت منظم و براساس شاخص‌ها و بدون تأخیر چند ماهه پرداخت کنیم.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا میرهاشم موسوی در مراسم گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: با تلاش معاونت درمان و معاونت مالی تعرفه پرستاری ۶ ماهه همکاران، در روز پرستار برای بیش از ١٨ هزار نفر واریز می‌شود و امیدواریم سازمان برنامه و بودجه هم کمک و همراهی کند که بتوانیم بحث تعرفه پرستاری را به‌صورت منظم و براساس شاخص‌ها و بدون تأخیر چند ماهه پرداخت کنیم.

موسوی افزود: در همه‌گیری کرونا، همگان دیدند که پرستاران تا پای جانشان، پای کار مردم هستند. آن هم در شرایطی که بسیاری به اضطرار شرایط از بیماران کناره می‌گرفتند، در کنار بیماران بودند. این معنی واقعی «مدافع سلامت» است، یعنی کسی که از جان خودش مایه می‌گذارد تا سلامت دیگری تأمین شود. این جانفشانی‌ها باید روایتگری شود، چون اینها هویت و اصالت ما و آموزه‌هایی است که از حضرت زینب (س) یاد گرفته‌ایم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اهمیت حفظ و نگهداشت نیروی انسانی و اهمیت وجود برنامه مدون برای پیشگیری از فرسودگی نیروی انسانی گفت: نباید بگذاریم کادر درمان دچار فرسودگی شود و اقتضائات و نیازهای پیشگیری از فرسودگی همکاران باید فراهم شود. یکی از موضوعاتی که به کرات در این زمینه به دوستانمان یادآوری کرده‌ایم، ضرورت توجه به رفاهیات و اوقات فراغت همکاران بخش درمان است. درست است که محدودیت داریم اما انتظار داریم دوستان حوزه منابع انسانی، برنامه و پیشنهادی را در این زمینه به فوریت آماده کنند تا بتوانیم بخشی از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

منبع: تسنیم

کد خبر 705457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.