۱۲۰۰ نفر امسال جذب مجموعه آموزش و پرورش کردستان شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در سال جاری یک هزار و ۲۰۰ نفر جذب مجموعه آموزش و پرورش استان کردستان شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، هاشم ناظمی‌جلال در ویژه برنامه‌ای که امروز _یکشنبه _بیست‌وهشتم آبان‌_ در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج به مناسبت جشن ورود نومعلمان به مدارس استان برگزار شد، اظهار کرد: امسال بر اساس سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش جشن‌های نومعلمان در سراسر کشور برگزار شد که استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در سال جاری یک هزار و ۲۰۰ نفر جذب مجموعه آموزش و پرورش کردستان شدند، افزود: جشن نومعلمان در یک برنامه متمرکز استانی و چند برنامه قطبی در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به استخدام‌های صورت گرفته و شروع یک حرکت امیدبخش و مفید در آموزش و پرورش گفت: امسال با کمبود معلم مواجه بودیم اما با بکارگیری راهکارهای متنوع این چالش را حل کردیم.

ناظمی‌جلال در خصوص جایگاه معلم نیز تصریح کرد: معلم دارای جایگاه ویژه‌ای بوده و این امر در سخنان بزرگان دین نیز کاملاً مشهود است که باید این جایگاه قدر شناخته شده و هیچ‌گاه خدشه‌ای به آن وارد نشود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش دارای اسناد فرادستی است؛ مهم‌ترین آن را سند تحول بنیادین عنوان کرد و ادامه داد: اولویت‌های آموزش و پرورش باید با تکیه بر سند تحول بنیادین تعیین و عملیاتی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به نقش نومعلمان نیز پرداخت و تصریح کرد: از شما انتظار می‌رود همواره به علم روز مجهز بوده و خود را به روز نگه دارید.

اجرای موسیقی و پخش مستند «جوانمردی» از دیگر برنامه‌های جشن نومعلمان بود و در پایان برنامه، نومعلمان سوگندنامه معلمی را هم‌خوانی کردند.

کد خبر 705446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.