شفافیت قیمت واحدهای مسکن ملی مطالبه بحق مردم است

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه شفافیت قیمت واحدهای مسکن ملی مطالبه اصلی متقاضیان است، گفت: اقناع متقاضیان مسکن ملی و شفافیت در قیمت مسکن ملی وظیفه مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، محسن افشارچی امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه_ در جلسه شورای مسکن با اشاره به اینکه تا وقتی که مردم نسبت به قیمت واحدهای مسکونی خود قانع نشوند، در این حوزه مشکل خواهیم داشت، اظهار کرد: با وجود تلاش‌های مضاعف حوزه راه و شهرسازی در طرح عظیم مسکن ملی، مردم هنوز در خصوص قیمت واحدها شفاف نشده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه منکر زحمات مسئولین مربوطه نیستیم افزود: در خصوص قیمت واحدهای مسکن ملی به گونه‌ای شفاف سازی کنید که حداقل ما را قانع کنید ما هم کمک می‌کنیم که مردم اقناع شوند.

استاندار زنجان با تاکید بر انجام تشریفات تحویل به طور دقیق و کامل در واحدهای مسکن ملی گفت: تحویل تعداد قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن که برای دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است، باید به جای واگذاری نمادین، به صورت واقعی، کامل و طی فرآیندهای لازم و قانونی و آماده شدن مواردی از قبیل دفترچه اقساط صورت گیرد.

افشارچی با اشاره به جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین که در سفر اول رئیس جمهور به زنجان مصوب شده بود، افزود: بخشی از این طرح نهایی شده و باید در مدت‌زمان یک ماه، آینده عملی شود.

وی با تاکید بر اینکه از هر طریقی تلاش می‌کنیم تا سرعت اتمام طرح‌ها و تعداد واحدهای تحویلی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن افزایش یابد، تصریح کرد: تحویل تعدادی از واحدها به محض آماده شدن آنها از جمله رویکردهای ما در این بخش است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول تصریح کرد: دولت همه توان خود را در خصوص پروژه نهضت ملی مسکن در استان به کار بسته است.

افشارچی بر لزوم هم افزایی هر چه بیشتر در راستای افزایش سرعت انجام پروژه‌ها تاکید کرد.

کد خبر 705415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.