اگر قصد خرید کامپیوتر استوک و تجهیزات آن را دارید، دانش رایانه بهترین گزینه است!

بدون شک کامپیوترها و تجهیزات آن‌ها به‌عنوان ابزارهای مهم و کاربردی به بخش اصلی از زندگی شخصی و کاری ما تبدیل‌شده‌اند. در سال‌های اخیر با توجه به شرایط اقتصادی کشور، محصولات دیجیتال استوک بسیار پرطرفدار شده‌اند. 

علت این مسئله ارزان بودن این محصولات وارداتی در کنار کیفیت مناسب آن‌هاست. برای بررسی خرید انواع کامپیوتر استوک شامل دسکتاپ، ورک استیشن و مینی کیس استوک و سایر کالاهای دیجیتال مانند لپ تاپ استوک و آل این وان استوک یا حتی مانیتور استوک با ضمانت سلامت، قیمت ارزان و گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی دانش رایانه با ما همراه باشید.

چرا کامپیوتر استوک را از دانش رایانه بخریم؟

با توجه به پیشرفت چشمگیر تجارت الکترونیک و سهولت خرید آنلاین از سرتاسر کشور، طیف گسترده‌ای از کالا و خدمات در دسترس شماست. برای خرید محصولات دیجیتال مانند کامپیوتر و کیس استوک به ارسال ایمن و سریع، پرداخت اینترنتی، مهلت تست و قابلیت مرجوعی در صورت کشف مشکل کالا استوک دارید. فروشگاه دانش رایانه بیش از 20 سال است که در فروش کامپیوتر، مینی کیس‌، مانیتور و لپ‌تاپ‌های استوک و نو فعالیت می‌کند. واردات مستقیم باعث شده تا محصولات این فروشگاه اینترنتی طیف متنوعی داشته و با توجه به عدم حضور واسطه، قیمت کامپیوترهای استوک ارزان‌تر باشد. تمامی محصولات دانش رایانه به‌صورت حرفه‌ای توسط متخصصان، تست و بررسی‌ شده‌اند و اصالت و سلامت آن‌ها تضمین‌شده است.

همچنین نباید نگران ارسال سفارش باشید، زیرا سفارش شما با بسته‌بندی مناسب جهت جلوگیری از آسیب با پست پیشتاز، تیپاکس یا باربری ارسال می‌شود. تمامی محصولات دانش رایانه اعم از کیس استوک، مینی کیس استوک و لپ تاپ استوک هفت روز مهلت تست دارند. این محصولات باکیفیت بالا سفارش کشورهای اروپا و آمریکا بوده و دارای گرید استوک A با وضعیت فوق‌العاده تمیز و سالم هستند.

کامپیوتر استوک چیست؟

کامپیوتر استوک یا توسط شخص دیگری استفاده شده یا در انبار فروشگاه‌ها باقی‌مانده و جای خود را به نسل جدیدتر موجود در بازار داده‌ است. این کامپیوترها توسط عرضه‌کنندگان کامپیوتر و لپ‌تاپ‌های استوک به کشور ما وارد می‌شوند و باتوجه به کیفیت عالی آن‌ها ارزش خرید بالایی دارند. پرفروش ترین مدل کامپیوترهای استوک در دانش رایانه مینی کیس ها هستند.

مینی کیس استوک نوع دیگری از کیس‌ است که سایز کوچک‌تری دارد. خرید مینی کیس استوک برای اشخاصی که فضای زیادی ندارند مناسب است، زیرا به‌صورت افقی قابل‌استفاده بوده و امکان گذاشتن مانیتور روی آن‌ها وجود دارد. خرید انواع مینی کیس استوک در کانفیگ و مدل‌های مختلف در دانش رایانه امکان پذیر است. این مدل از کامپیوترها که دارای قیمت ارزان هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند.

مزایا خرید کامپیوتر و لپ تاپ استوک

همان‌طور که اشاره شد مهم‌ترین دلیل خرید کامپیوتر و لپ تاپ استوک، قیمت اقتصادی این محصولات در کنار کیفیت بالای آن‌هاست. این محصولات هیچ تفاوتی از لحاظ سخت‌افزاری با مدل‌های آکبند ندارند. معمولاً این کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها برای سفارش ویژه سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و اداراتی که نیاز به سیستم‌هایی با دوام جهت استفاده طولانی‌مدت دارند، تولید می‌شوند. بنابراین کیفیت بالاتری نسبت به مدل‌هایی که در بازار عرضه ‌می‌شوند، دارند. پس از آمدن نسل جدید یا نیاز این بخش‌ها به سیستم‌های قوی‌تر، محصولات آن‌ها با جدیدترین مدل‌ها تعویض شده و کامپیوترهای استفاده‌ شده به‌ عنوان کامپیوتر استوک به ‌فروش می‌رسند. شاید تنها عیب خرید لپ تاپ استوک، عدم انتخاب رنگ دلخواه برای خریداران با توجه به محدودیت آن‌ها است.

خرید کامپیوتر استوک برای چه کسانی مناسب است؟

ممکن است در هنگام خرید کامپیوتر بودجه کمی در اختیار داشته باشید، بنابراین مجبورید از بسیاری از امکانات پیشرفته‌تر چشم‌پوشی کنید و به خرید کامپیوترهایی با سی پی یو و رم پایین‌تر رضایت دهید. اما خرید کیس استوک از دانش رایانه باعث می‌شود تا با همان بودجه، محصول بهتر و باکیفیت‌تری را داشته باشید. بنابراین خرید کامپیوتر استوک برای مشتریانی مناسب است که قصد خرید کیس، مینی کیس و لپ تاپ استوک اقتصادی و با کیفیت را برای استفاده شخصی و کاری خود دارند.

چه نکاتی را باید در هنگام خرید کامپیوتر استوک رعایت کنیم؟

هنگام خرید کامپیوتر استوک چه به‌صورت حضوری و چه آنلاین باید مواردی را کاملاً بررسی کنید.

  • بدنه کیس را بررسی کنید: بدنه کیس را از نظر ضربه و شکستگی بررسی کنید و زمانی کامپیوتر صحیح کار می‌کند که دچار این مشکلات نباشد.
  • سن کامپیوتر را بررسی کنید: به سال تولید و مدت استفاده از کیس توجه داشته باشید، اگر مدت کارکرد آن زیاد بود بهتر است کیس دیگری را در نظر بگیرید.
  • درگاه‌های ورودی و خروجی را چک کنید: کیس و لپ تاپ های استوک دارای پورت‌های مختلفی برای اتصال لوازم جانبی هستند. این محصولات عموما توسط خروجی DisplayPort یا HDMI به انواع مانیتور مختلف متصل می‌شوند. بهترین نوع نمایشگر برای اتصال این کامپیوترها، مانیتورهای استوک وارداتی هستند. قیمت مانیتور استوک مانند انواع مینی کیس، ارزان و اقتصادی است. این مانیتورهای استوک که در دانش رایانه نیز موجود هستند با توجه به وارداتی بودن کیفیت بسیار بهتری نسبت به مدل‌های مونتاژ شده داخلی دارند.
  • منبع تغذیه را بررسی کنید: منبع تغذیه یا پاور کیس یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم است که مسئولیت رساندن جریان الکتریکی به قطعات را دارد.
  • بررسی مادربرد: وظیفه مادربرد برقرارکردن ارتباط بین مدارهای ظریف و قطعاتی مانند سی‌پی‌یو، رم، هارد، کارت گرافیک و سایر قطعات است. قابلیت پشتیبانی از قطعات جدید جهت ارتقاء سیستم بسیار مهم است پس با دقت آن را بررسی و تست کنید.
  • بررسی سی ‌پی ‌یو: CPU مرکز پردازش اطلاعات و برنامه‌های سیستم است و باید به آن توجه شود. فن خنک‌کننده آن را تست کنید و نگاهی به خمیر خنک‌کننده آن بندازید تا بفهمید که تحت‌ تأثیر دمای نامناسبی قرار گرفته است یا خیر.
  • بررسی کارت گرافیک: اگر قصد شما از خرید کیس استوک برای انجام کارهای گرافیکی یا گیمینگ است، باید به کارت گرافیک توجه ویژه‌ای داشته باشید. مشخصات آن را چک کنید و از نرم‌افزارهای تست کمک بگیرید. حتی خرید مینی کیس استوک نیز باید بررسی شود، زیرا معمولاً ایراداتی که ممکن است مشهود نباشند، هنگام کار کردن با آن مشخص می‌شوند.

در فروشگاه اینترنتی دانش رایانه تمامی موارد بالا بررسی و انواع کامپیوتر و کیس استوک با ضمانت سلامت برای شما ارسال خواهد شد.

اگر قصد خرید کامپیوتر استوک و تجهیزات آن را دارید، دانش رایانه بهترین گزینه است!

جمع‌بندی خرید محصولات دیجیتال استوک از دانش رایانه

امروزه کامپیوترها به‌عنوان ابزاری مهم و کاربردی به بخشی از زندگی ما تبدیل‌شده‌اند و نبود آن برایمان غیرقابل‌تصور است. با توجه به شرایط اقتصادی، بسیاری از افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و داشتن سیستمی با کارایی بهتر به فکر خرید کامپیوتر استوک و تجهیزات آن هستند. بدون شک اولویت هر فردی خرید کالای جدید است؛ اما اگر سلامت ظاهری و سخت‌افزاری کامپیوتر استوک مطمئن باشد، گزینه بهتری محسوب می‌شود.

چه چیزی بهتر از فروشگاه آنلاین دانش رایانه که بیش از دو دهه تجربه واردات و فروش کالای استوک و نو را دارد و با جمعی از متخصصان، ابتدا اصالت و سلامت کالا را تست می‌کنند. مهلت هفت روزه تست و مرجوع کردن کالا یکی از گزینه‌های مهمی است که باید در هنگام خرید کامپیوتر استوک به آن توجه شود و دقت در بسته‌بندی و ارسال برای سالم رسیدن کالا، از اهمیت بالا و خدمت‌رسانی دانش رایانه به مشتریانش خبر می‌دهد.

همچنین در صورتی که ساکن شهر اصفهان باشید امکان مراجعه حضوری و تحویل سریع در همان روز خرید وجود دارد. از سایر محصولات دیجیتال استوک دانش رایانه غیر از کیس و کامپیوتر استوک، می‌توان به آل این وان، لپ تاپ و مانیتور استوک اشاره کرد. تمام این کالاها دارای بهترین شرایط فیزیکی و ضمانت هستند.

کد خبر 705347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.