بیانیه حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان درباره اظهارات یکی از داوطلبان انتخابات مجلس

هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان درباره اظهارات منتسب به یکی از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم آبان_ درباره اظهارات منتسب به یکی از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیانیه‌ای را صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«بسمه تعالی

به استحضار مردم شریف شهرستان‌های شهرضا و دهاقان می‌رساند این هیأت که برآمده از معتمدین مردم بوده، به صورت کاملاً مستقل و بدون تأثیرپذیری از هیچ مقام، مسئول و یا فردی و یا تأثیر پذیری از فضا سازی ساخته شده در رسانه‌ها و… صرفاً بر اساس وظایف مطرح در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و در حیطه اختیارات قانونی خود پس از طی مراحل مربوطه اقدام به بررسی صلاحیت داوطلبین محترم نموده است.

با عنایت به مطالب مندرج در تعدادی از رسانه‌ها، منتسب به سرکار خانم سمیه محمودی نماینده محترم مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به آگاهی می‌رساند صلاحیت ایشان با استناد به صراحت پاسخ استعلام مراجع پنجگانه و بررسی‌های محلی انجام گرفته در هیئت اجرایی انتخابات شهرستان شهرضا مورد تأیید قرار نگرفته است. بنابراین تأکید می‌گردد هیچ‌کدام از ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها توسط ایشان که متأسفانه مورد سوءاستفاده رسانه‌های بیگانه نیز قرار گرفته مبنای نظر این هیئت نبوده و پس از اعتراض ایشان به رأی هیئت اجرایی، این هیأت بر اساس ماده ۶۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در موعد مقرر قانونی پاسخ مکتوب خود را با ذکر دلایل عدم تأیید به شخص ایشان اعلام نموده است.

در پایان این هیئت با تأکید بر لزوم پایبندی کلیه داوطلبین به قانون به همه آنان توصیه می‌نماید در راستای عدم ایجاد شبهه؛ سیاه‌نمایی و پرهیز از فضاسازی برای رسانه‌های معاند با صبر و شکیبایی نسبت به پیگیری اعتراض خود صرفاً از طریق نهادها و فرآیندهای قانونی اقدام نمایند. بدیهی است هیأت حق خود را برای پیگیری اتهامات مطروحه از جانب ایشان از مجاری قانونی محفوظ می‌داند.

هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی»

کد خبر 705341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.