محافظی همیشگی در سفر به کانادا!

برای سفر به کانادا داشتن بیمه مسافرتی امری الزامی محسوب می‌شود. 

افرادی که به کانادا سفر داشته‌اند به‌خوبی می‌داند که لازمه در دست داشتن ویزا کانادا استفاده کردن از بیمه مسافرتی کانادا است. به همین خاطر پیش از آنکه چمدان‌های خود را برای این سفر مهیا کنید و حتی قبل از خرید بلیط هواپیما به مقصد کانادا نیاز است قدری با شما از بیمه مسافرتی کانادا بگویم. اصلاً قرار است با شما بگویم که با در دست داشتن این بیمه اجباری برای سفر به کانادا چه خدماتی در پیش روی شما قرارداده می‌شود؟ این بیمه چه خدماتی را به شما ارائه می‌دهد و شما چگونه می‌توانید آن را در دست داشته باشید. در ادامه با شما از محافظی همیشگی در سفر به کانادا خواهیم گفت. ازآنجایی‌که هزینه‌های سفر به کشورهای دیگر به دلیل کم بودن ارزش پول ما قدری برایمان گران‌قیمت تمام می‌شود. پس بهتر است برای هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده از خدماتی که شرکت‌های بیمه‌گذار برای ما در نظر گرفته‌اند استفاده کنیم تا دچار ضرر و زیان‌های پیش‌بینی‌نشده نشویم.

انواع بیمه‌نامه مسافرتی کانادا

همانند سایر بیمه‌های دیگر شرکت‌های بیمه‌گذار بیمه مسافرتی کانادا را با شرایط خاص و هزینه‌های متفاوت در پیش روی مسافران قرارداده‌اند تا متناسب با نیاز هر فرد انتخاب فراهم باشد. در ادامه انواع این بیمه را به شما معرفی می‌کنیم.

بیمه مسافرتی دانشجویی

هستند بسیاری از افراد که به‌قصد ادامه تحصیل راهی کشورهای دیگری از سمت کشور عزیزمان ایران می‌شوند. یکی از این کشورها کانادا است که مشتاقان بسیاری را به‌قصد ادامه تحصیل به سمت خود کشانده است. به همین خاطر شما با در دست داشتن بیمه مسافرتی کانادا از نوع دانشجویی می‌توانید از خدمات بسیاری در این راستا بهره‌مند شوید. به‌عنوان‌مثال هزینه‌های خدمات درمانی، فوریت‌های پزشکی و دندان‌پزشکی و حمایت مالی در صورت بروز حوادثی مانند سرقت، گم‌شدن مدارک شناسایی و بسیاری موارد دیگر با این بیمه توسط شرکت بیمه برای شما تأمین می‌شود.

محافظی همیشگی در سفر به کانادا!

بیمه توریستی بیمه مسافرتی کانادا

برای سفر به کانادا همان‌طور که اشاره شد داشتن بیمه مسافرتی امری الزامی محسوب می‌شود. برای همین اساس بیمه توریستی متناسب با نیاز شما بیمه صادر می‌کند. برخی از بیمه مسافرتی کانادا تک‌سفره و برخی هم از بیمه چند سفره استفاده می‌کنند. نوع انتخاب شما سبب می‌شود که در نمونه اول از شش ماه خدمت بیمه استفاده کنید و در نوع دوم تقریباً تا زمان تمام شدن مدت اعتبار ویزا با هر بار سفر به کانادا از این بیمه بهره بگیرید. خدماتی که برای بیمه توریستی از سوی شرکت بیمه در نظر گرفته می‌شود متمایز است و بازهم این امر به انتخاب شما برای بهره‌گیری از خدماتی نظیر خسارت جا ماندن از هواپیما صدمه دیدن یا گم‌شدن بار و چمدان و پرداخت هزینه‌های اورژانسی پزشکی و دندان‌پزشکی و مواردی ازاین‌ مربوط می شود.

بیمه سوپر ویزا کانادا

هستند بسیاری از افراد که در کشورهای دیگری نظیر کشور کانادا زندگی می‌کنند. به همین خاطر برای رفت‌وآمد اقوام آن ها نظیر مادر و پدر و مادربزرگ و پدربزرگ نیاز به‌صرف هزینه‌ای برای رفت‌وآمد آن ها است. از همین رو یکی از بیمه‌های مسافرتی کانادا مربوط به این امر می‌شود که هزینه‌های مانند هزینه برگشت به کشور مقصد، هزینه‌های اورژانسی دندانپزشکی و پزشکی و هزینه‌ها مربوط به فوت احتمالی شخص بیمه شونده را در پیش روی این افراد قرار می‌دهد. این بیمه‌ها برای این افراد عموماً تا یک سال اعتبار دارند و تمدید مجدد آن بدون افزایش قیمت هم برای این افراد که در کانادا اقامت دارند فراهم‌شده است.

محافظی همیشگی در سفر به کانادا!

بیمه زنان باردار

سخت‌ترین مسافرت زمانی است که خانمی باردار است چون هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست. باید به شما بگویم یکی از کاربردی‌ترین بیمه‌های که شما برای این قبیل افراد می‌توانید در نظر داشته باشید بیمه زنان باردار است. از همین رو هر اتفاقی در طول مسیر مربوط به بیماری، بارداری، زایمان، نگه‌داری از نوازد و مواردی ازاین‌دست باشد با بیمه مسافرتی کانادا برای این افراد در نظر گرفته می‌شود.

دریافت بیمه مسافرتی کانادا

شما بیمه مسافرتی کانادا را از طریق دو شرکت کانادایی و ایرانی می‌توانید در اختیار بگیرید که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

دریافت بیمه از شرکت‌های کانادایی

ازآنجایی‌که شرکت‌های کانادایی در کشور کانادا دسترسی سریع‌تری برای پیگیری امور دارند می‌توانیم بگویم این بیمه برای شخص بیمه‌گذار سرعت بیشتری را برای بررسی مشکلاتش در برمی‌گیرد. برای اینکه شما بتوانید بیمه مسافرتی از شرکت‌های کانادایی دریافت کنید باید به درگاه‌های اصلی این شرکت‌ها متصل شوید و از آن طریق برای خرید بیمه مسافرتی کانادا اقدام کنید. بیمه‌گذاران ایرانی در کشور کانادا نماینده ندارند و معمولاً با شرکت‌های واسطه کار می‌کنند و شما از طریق این واسطه می‌توانید این خرید را انجام دهید.

دریافت بیمه مسافرتی از شرکت‌های داخلی

همان‌طور که مطلع هستید شرکت‌های بیمه‌ ایرانی در خارج از کشور شعبه ندارند. بر همین اساس شرکت‌های فوق برای حل این مشکل از شرکت‌های کمک‌رسان یاری می‌گیرند تا بتواند خدماتی را برای شخص بیمه‌گذار فراهم کنند. به یاد داشته باشید که خدماتی که شرکت‌های کمک‌رسان به شما ارائه می‌کنند متفاوت است. بر همین اساس نیاز است که شما برای جبران خسارت‌های پیش‌آمده قبل از عقد قرارداد از شرایط کمک‌رسانی این شرکت‌ها کسب اطلاع کنید.

کلام آخر در مورد بیمه مسافرتی کانادا

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید برای بهره‌گیری از خدمات بیمه مسافرتی کانادا چهار نوع بیمه در اختیار شما قرار داده می‌شود. بیمه مسافرتی توریستی، بیمه مسافرتی دانشجویی، بیمه مسافرتی بارداری و بیمه مسافرتی سوپر ویزا ازاین‌دست بیمه‌ها هستند که آن را به دو صورت می‌توانید در دست داشته باشید. یا اینکه بیمه را از طریق شرکت‌های خارجی باواسطه‌های که در این راه فعالیت می‌کنند خریداری کنید. یا اینکه خرید بیمه مسافرتی را به شرکت‌های داخلی بسپارید.

کد خبر 705275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.