بورس امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

با افت هفت هزار واحدی روز چهارشنبه شاید امروز نیز در نیمه اول فشار فروش در نمادهای بزرگ بازار مانند «فولاد»، «وبملت»، «فملی»، «شپنا» و «خودرو» داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آمریکا حماس و اسرائیل به یک توافق آتش بس و تبادل زندانیان دست یافته‌اند، همچنین یک تیم از کشورهای اسلامی و عربی به چین رفته که از جنگ بیشتر جلوگیری کند، کاهش تنش‌های سیاسی قطعاً می‌تواند یک پالس مثبت برای بازار امروز باشد، اما افزایش نرخ بهره، کاهش قیمت نفت و ورود منابع به صندوق‌های درآمد ثابت از مواردی هستند که چندان به نفع بازار بورس در روز جاری نیست.

ارزش معاملات خرد روز گذشته در محدوده سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود، نرخ دلار هم زیر ۵۱ هزار تومان قرار گرفت لذا احتمال داده می‌شود بازار امروز به سمت منفی در دقایق ابتدایی میل کند. شاید در نیمه دوم تغییراتی را شاهد باشیم.

احتمال حرکت منفی گروه فلزات، سرمایه گذاری ها و پالایشی‌ها وجود دارد، در صورتی که بازار به خبر آتش بس وزن بیشتری بدهد امروز بازار رنگ سبز به خود خواهد دید.

رشد ۲ هزار واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدایی معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم آبان‌_ با رشد ۲۱۱۲ واحدی، به ۲,۰۳۰,۶۹۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۶۸۷ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۲۶۸ میلیارد سهم بود که طی ۷۰,۲۰۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۸,۶۲۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۰,۵۱۵,۴۰۰ میلیارد ریال شد.

تا این لحظه نمادهای «خودرو»، «خساپا» و «ثفارس» بیشترین تأثیر منفی را در شاخص کل گذاشتند.

بورس امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

کد خبر 705245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.