هرگونه هدف قرار گرفتن نیروهای ایرانی در سوریه را به‌شدت پاسخ می‌دهیم

وزیر امور خارجه ایران هشدار داد که تهران هرگونه هدف قرار گرفتن نیروهای ایرانی در سوریه را به‌شدت پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان هشدار داد که هرگونه هدف قرار گرفتن نیروهای ایرانی در سوریه را به‌شدت پاسخ خواهیم داد.

وی که با نشریه «فایننشال تایمز» مصاحبه می‌کرد، افزود: «بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارم، تا کنون هیچ یک از نیروهای ایرانی هدف قرار نگرفته‌اند، اما اگر این اتفاق بیفتد، پاسخ سخت خواهد بود.»

وزیر خارجه ایران اضافه کرد: «حزب‌الله جنبش مقاومت در برابر اشغالگری اسرائیل در منطقه بوده است و هویت مستقل و لبنانی دارد و از ایران دستور نمی‌گیرد.»

جنبش حزب‌الله لبنان امروز با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که کشتار مردم فلسطین با همدستی و مشارکت کامل آمریکا صورت می‌گیرد و این کشور و هم‌پیمانان غربی آن، مسئول عذاب و درد و رنج این مردم هستند.

حزب‌الله با اشاره به اینکه ملت فلسطین با مقاومت اسطوره‌ای خود، الگوی خوبی در صبر، پایداری و ایستادگی است، بار دیگر حمایت خود را از این ملت اعلام و تأکید کرد که با تمام ابزارها به دنبال توقف تجاوز صهیونیست‌ها است.

شبکه خبری المیادین به نقل از حزب‌الله گزارش داد: حضور جهادی و مبارزه ما با دشمن صهیونیستی در جبهه جنوب، نشانگر همبستگی عملی و میدانی است؛ ما اطمینان داریم که ملت فلسطین به اذن خداوند، پیروز خواهد شد.

کد خبر 705214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.