افزایش حساسیت نهادهای نظارتی در انتصاب مدیران خراسان شمالی

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: حساسیت نهادهای نظارتی در انتصاب مدیران استان افزایش خواهد یافت تا از انتصاب افراد فاقد صلاحیت جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده امروز- شنبه بیست و هفتم آبان- در شورای هم اندیشی مدیران هسته‌های گزینش دستگاه‌های خراسان شمالی اظهار کرد: قانون به عنوان فصل الخطاب است و به عنوان معیار دقیق و مبنای عمل و تصمیم گیری، تکالیف همگان را مشخص کرده است.

وی افزود: میزان دقت و حساسیت در راستای به کار گیری و انتصاب افراد در سمت‌ها و مناصب و مشاغل حساس مدیریتی افزایش خواهد یافت تا میدان برای حضور اشخاص دارای صلاحیت و شایسته فراهم و از انتصاب افراد فاقد صلاحیت در پست‌های مدیریتی مهم در کلیه دستگاه‌ها، جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی بیان کرد: گزینش به اعتبار اهمیت و جایگاه مهم در مناسبات اداری و سازمانی، به عنوان مهمترین بازوی توانمند در حوزه مدیریت کشور شناخته می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به نوع نگرش و انتظاری که مردم از مدیران دارند، انتصابات نقش بسیار مهم در میزان اعتماد آنان به دستگاه‌های مختلف دارد لذا تلاش می‌شود تا نحوه اقدام و عمل با توجه به معیارها و ضوابط موجود در راستای اجرای بهتر قانون و کلیه آئین نامه‌ها، بخش نامه‌ها و مقررات مربوط منطبق شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی کار گزینش را امری بسیار مهم و خطیر توصیف و تصریح کرد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که با تجلی اراده حاکمیت مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌هایی است که از متن انقلاب اسلامی برگرفته شده است.

براتی زاده به جایگاه مدیریتی و نظارتی سازوکار گزینش اشاره و بیان کرد: برای اینکه بتوانیم به اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابیم کار گزینشگران باید هم در سطح کلان و هم در قالب مجموعه‌های سازمانی انتخاب و جذب بهترین‌ها و شایسته‌ترین ها باشد.

کد خبر 705150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.