جمع‌آوری و دستگیری ۴۷ معتاد متجاهر و فروشنده مواد مخدر در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در اجرای طرح دو روزه ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۴۷ معتاد متجاهر و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمید محمدی‌نسب با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی از اجرای طرح دو روزه ارتقا امنیت اجتماعی با هدف جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری فروشندگان مواد مخدر در شهرستان لاهیجان خبر داد و افزود: در این راستا ۳۷ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹ خرده فروش و یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به کشف پنج کیلو و ۴۴۵ گرم مواد مخدر، دو دستگاه ترازوی توزین و تعدادی آلات استعمال خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با اشاره به تداوم اجرای این‌گونه طرح‌ها، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با اطلاع‌رسانی سریع موارد مشکوک، پلیس را در برخورد با مجرمان و متخلفان یاری کنند.

کد خبر 705137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.