پیش‌بینی بورس فردا ۲۸ آبان ۱۴۰۲

پیش‌بینی روند متعادل به سمت منفی را در بازار فردا خواهیم داشت، به نظر می‌رسد بازار بتواند در سطح دو میلیون و ۲۰ هزار واحد مجدد به روند صعودی برگردد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حالی که پیش‌بینی می‌شد با افت قیمت نقت صرفاً گروه پالایشی روند منفی داشته باشند، اما وضعیت بازار تغییر پیدا کرد و تقریباً روند منفی به نمادهای بزرگ بازار هم کشیده شده، درحالی که در بازار امروز فولاد و بانک ملت بیشتر از نماد شپنا تأثیر منفی داشتند.

نرخ دلار روند کاهشی گرفته و در روز جاری به سطح ۵۰ هزار ۵۰۰ نیز تنزل یافته است، همین موضوع نیز منجر به فشار فروش بر بازار شده است.

تلاش مجلس برای همراهی بیشتر با سیاست‌های بازار سرمایه، نرخ ثابت برای حامل‌های انرژی

محسن علیزاده، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: موضوع دیگر برای حمایت از بازار سرمایه این است که حامل‌های انرژی یک نرخ ثابت داشته باشند و نرخ خوراک صنایع پتروشیمی را بتوانیم براساس انتظار بازار سرمایه مشخص و به صورت ثابت داشته باشیم.

مجلس برای موضوعاتی که تأثیرگذاری زیادی در بازار سرمایه داشته و بتواند همراهی بیشتری با سیاست‌های بازار داشته باشد، تلاش خواهد کرد.

این موضوع در صورت تصویب منجر به پیش بینی پذیری بهتر بازار سرمایه خواهد شد، درحال حاضر برآورد سود برخی از نمادها با خطاهای زیادی روبرو شده است و تحلیل‌پذیری در بازار کمتر شده است.

پیش‌بینی روند متعادل به سمت منفی را در بازار فردا خواهیم داشت، به نظر می‌رسد بازار بتواند در سطح دو میلیون ۲۰ هزار واحد مجدد به روند صعودی برگردد.

کد خبر 705129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.