بازداشت ۵۴۵ متهم و محکوم متواری در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از اجرای ۱۱ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری طی ۶ ماهه گذشته در این استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۵۴۵ نفر دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار حسین حسن‌پور با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی و اجرای طرح‌های مختلف پلیس برای ارتقا نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح جامعه اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان و متخلفان ناامن کرد.

وی با بیان اینکه طی شش ماه گذشته ۱۱ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری در استان گیلان اجرا شده است، افزود: در این رابطه ۵۴۵ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتفاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

حسن‌پور تصریح کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانون‌مداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقا می‌دهد.

کد خبر 705126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.