چرا پروژه‌های آبی اصفهان بر زمین مانده است؟

رئیس هیئت مدیره اتاق اصناف کشاورزی استان اصفهان گفت: چرا پروژه‌های آبی اصفهان ۲۸ سال است زمین مانده و فقط پروژه بن بروجن به سرعت پیشرفت کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین وحیدا عصر امروز_بیست‌و هشتم آبان_ در نشستی که در استانداری اصفهان با محوریت انعکاس مطالبات مردمی حول محور احیای رودخانه زاینده‌رود و بیان مطالبات مردمی در این بخش به وزیران کشور و نیرو برگزار شد، اظهار کرد: دوسال گذشته آقای محرابیان در همین سالن به ما وعده‌هایی داد که عملی نشد و در روز حماسه مردم اصفهان تیر خلاص به زاینده‌رود زده و گفته شد این برداشت جدید نیست.

وی خطاب به استاندار اصفهان گفت: کشاورزان تحصن کرده و معترض بودند که استاندار با ما توافق کرد، اما پروژه بن- بروجن برخلاف توافق ما افتتاح شد.

رئیس هیئت مدیره اتاق اصناف کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در آبان ماه سال ۸۸ در اصفهان حضور یافته و بر مسئله آب تاکید کردند، تصریح کرد: یک نماینده در چهارمحال یک بار وزیر نیرو را به این استان برد و خط بن بروجن افتتاح شد و زمانی که اعلام شد کدورت آب چهارمحال ۱۰۰ است، کدورت آب چم آسمان ۲۰۰ بود.

وحیدا بیان داشت: چرا پروژه‌های اصفهان ۲۸ سال است زمین مانده و فقط پروژه بن بروجن به سرعت پیشرفت کرده است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که دستاوردی برای کشاورزان نداشته باشیم از حقمان نمی‌گذریم، گفت: نمی‌دانیم درد کشاورزان را به چه کسی بگوییم، وزیر نیرو و رئیس حوضه زاینده رود پاسخگو نیستند.

کد خبر 705125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.