غزه در مسیر پیروزی است/فروپاشی رژیم صهیونیستی کار سختی نیست

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه در طوفان‌الاقصی به عنوان استثنایی‌ترین عملیات غافلگیرکننده اتفاق افتاد، انعکاسی از ظلم‌های یکصدساله بریتانیا، آمریکا فرانسه و رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین است که ۷۵ است آنها را از سرزمین خود بیرون رانده و آواره کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در اجتماع سراسری حمایت از کودکان فلسطین در میدان انقلاب تهران اظهار داشت: همه ایران اسلامی سرشار از محبت، عاطفه، احساس عمیق و غیرت دینی برای حمایت از کودکان و شریف‌ترین مردمان روی زمین، فلسطین عزیز است.

وی تصریح کرد: آنچه در طوفان الاقصی به عنوان استثنایی‌ترین عملیات غافلگیرکننده نبردهای بشری اتفاق افتاد، انعکاسی از ظلم‌های یکصدساله بریتانیا، آمریکا فرانسه و رژیم صهیونیستی در حق ملتی است که ۷۵ است آنها را از سرزمین خود بیرون رانده و آواره کرده‌اند و عزت، آرامش و پیشرفت را از آنان گرفته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بعد از جنگ جهانی اول که قیمومیت شرق مدیترانه و شامات به انگلستان و فرانسه منتقل شد، دولت انگلستان با اعلامیه بالکان وزیر خارجه وقت، زمینه را برای انتقال صهیونیست‌ها به سرزمینی‌های فلسطین آماده کرد.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه دولت انگلستان سرزمین فلسطین را از ملت این کشور غصب کرد و آن را در اختیار صهیونیست‌ها قرار داد، بیان داشت: پس از آن ماجراهای خطرناک و ویرانگری اتفاق افتاد و ماجرای کشتار و قتل عام مسلمانان در دیر یاسین در سال ۱۹۴۸ به وقوع پیوست و صهیونیست‌ها بیش از ۱۰۰ مسلمان فلسطینی را به شهادت رساندند.

وی اظهار داشت: در سال ۱۹۵۶ ماجرای قتل عامل کفر قاسم اتفاق افتاد و در حالی که اهالی روستا از کار برمی‌گشتند، رژیم صهیونیستی آنها را قتل عامل کرد و جوانان فلسطینی را به درون میدان می‌آوردند و به شهادت می‌رساند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ۴ هزار فلسطینی در دو روز در اردوگاه‌های صدرا و شتیلا به شهادت رسیدند، فلسطینی‌ها آواره شدند و یک ملت بدون سرزمین و آب و خاک و حق حاکمیت شدند.

فلسطین ذلیل و اسیر سیاست‌های اسرائیل و آمریکا نخواهد شد

سردار اسلامی افزود: آنچه مهم است اینکه فلسطینی‌ها هرگز نپذیرفتند که ذلیل و اسیر سیاست آمریکا و رژیم صهیونیستی شوند و مقاومت‌های قهرمانانه‌ای صورت گرفت.

وی بیان کرد: فلسطینی‌ها به تونس، اردن و لبنان آواره شدند و بدون یک‌ملت، بدون کشور و سرزمین و آب و خاک بودند و همه اینها به دست اربابان جنایت جهانی صورت گرفته که سال هاست منطقه جهان اسلام را تحت تاثیر سیاست‌های غاصبانه، ظالمانه و استعمار گرایانه خود قرار داده و هویت دینی و ثروت مادی دنیای اسلام را برای اینکه یک قدرت جهانی بشود به تسخیر خود درآورده است و این ماجرا همچنان ادامه دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه از سال ۱۹۳۵ مقاومت‌های زیادی تا امروز که شهادت، جزو لاینفک زندگی مسلمانان فلسطینی شده است، انجام شده و نبردهای سنگینی بین مسلمانان و اعراب در سال‌های متمادی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بعد از وقوع انقلاب اسلامی‌، نهضت فلسطین احیا شد و فلسطینی‌ها به تدریج مسلح شدند.

سردار سلامی اضافه کرد: حتی در باریکه غزه و کرانه باختری با وجود محاصره رژیم صهیونیستی توانستند خود را مسلح کنند و نبردهای ۳۳ روزه بین لبنان و رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ و فلسطینی‌ها در ۲۰۰۸ و جنگ ۲۲ روزه و جنگ ۸ روزه و ۵۱ روزه و ۱۲ روزه و طوفان الاقصی که در هم شکننده امید و آرزو و احساس آرامش و اقتدار صهیونیست‌ها و باطل کننده سحر و جادوی صهیونیست‌ها و شکست هراسی بود، ادامه پیدا کرد.

وی بیان داشت: وزیر خارجه آمریکا به برخی ازمقامات کشورهای منطقه گفت وقتی پس از طوفان الاقصی به تل آویو رسیدند رژیم صهیونیستی در حقیقت فروپاشیده و گرد مرگ بر صورت مقامات صهیونیستی و فرماندهان آنها پاشیده بودند و همه آنها متلاشی شده بودند ولی آمریکایی‌ها به میدان آمدند و فرماندهی ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) از ترس در مصر مستقر شد و سپس آنها به سرزمین‌های اشغالی آمدند تا مدیریت و هدایت نظامی جنگ علیه کودکان بی دفاع غزه را به عهده بگیرند و این نشان می‌دهد که فروپاشی این رژیم کار سختی نیست.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه مسلمانان انتقام خواهند گرفت و انتقام مسلمانان از ظالمان تاریخ انقضا ندارد، گفت: جوانان فلسطینی یک جنگ‌نامرئی و ناشناخته و رویت ناپذیر را آغاز کردند، صهیونیست‌ها آنها را نمی‌بینند ولی آنها صهیونیست‌ها را می‌بینند و پیروزی با کسانی است که دیده نمی‌شوند.

حماس و جهاد مقاومت نابودشدنی نیست

سردار سلامی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها حتی شب‌ها از سایه خود می‌ترسند و غزه در مسیر پیروزی است، تصریح کرد: فلسطین در مسیر یک جنگ فرسایشی قرار دارد و به تدریح غلبه خود را به دست خواهد داد و حماس و جهاد مقاومت نابود شدنی نیستند.

وی این سرزمین را متعلق به مردم فلسطین دانست و گفت: جنگ‌نامرئی به نفع فلسطین است، جنگ بین کسی که از سرزمین خود دفاع می‌کند تا آنکه به دنبال غصب سرزمین است، همیشه به نفع کسی است که از سرزمین خود دفاع می‌کند.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: معمولاً آمریکا وقتی به داد صهیونیست‌ها می‌رسد که زمان دیر است حتی این بار هم این ماجرا به همین شکل انجام شد نه اعتماد ارتش صهیونیستی که از خود یک ارتش افسانه‌ای ساخته بود، می‌تواند مانع از اجرای عملیاتی‌های سنگین براندازانه علیه رژیم صهیونیستی باشد و نه آن دستگاه اطلاعاتی مخوف و پیچیده‌ای که صهیونیست‌ها با تکیه بر آن شب‌ها آرام می‌خوابیدند و نه امنیت داخلی این رژیم.

سردار سلامی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد فاصله جغرافیایی بین رژیم صهیونیستی تا شرایط عادی فقط ۸۰ کیلومتر است و فاصله زمانی از آغاز یک عملیات بزرگ نظیر بیت‌المقدس ما در دفاع مقدس فقط ۴۸ ساعت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: از شمال فقط ۱۲۰ کیلومتر، از جنوب ۸۰ کیلومتر، از شرق کمتر از ۶۰ کیلومتر فاصله جغرافیایی است تا یک حرکت الاقصی مانند و یک طوفان دیگر این رژیم را درهم بشکند و آن را متلاشی کند.

سردار سلامی تصریح کرد: اما آنچه در پس آن اتفاق افتاد مهم است. غرب، آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه مشخصاً، و برخی دولت‌های منافق در کنار آنها یک شکست اخلاقی مهم را در جهان تجربه کردند. ارزش‌های واقعی آمریکا با جنایت و کشتن انسان‌های بی‌گناه و محاصره سرزمین‌های مسلمانان و با اجازه ندادن به رسیدن غذا و آب و سوخت به مردم بی‌دفاع، مترادف است.

پشتیبانی نظامی و روانی آمریکا از اسرائیل معادل سقوط اخلاقی است

وی خاطرنشان کرد: ارزش‌های آمریکایی نشان دادند که واقعیتشان چقدر در نزد جهانیان نفرت‌انگیز است. آمریکا و انگلیس چهره واقعی خود را نشان دادند. اما آنها باید بدانند که هیچ‌یک از این اقدامات مانع و عاملی برای نجات صهیونیست‌ها از خطر فروپاشی زودرس نیست حتی آن ۲۵ سالی که رهبر انقلاب پیش‌بینی کردند به نظر می‌رسد بسیار نزدیک‌تر و فوری‌تر و در دسترس‌تر در حال فرارسیدن است و این واقعیتی که هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اجازه دادن آمریکا به بمباران مردم غزه، جلوگیری از آتش‌بس و چراغ سبز نشان دادن به صهیونیست‌ها، پشتیبانی نظامی، سیاسی و روانی آمریکا از اسرائیل، معادل سقوط اخلاقی آمریکا در جهان بود. امروز جهان در برابر آمریکا متحد است و نفرت از آمریکا سراسر افکار عمومی عالم را فراگرفته است.

سردار سلامی گفت: فلسطینی‌ها در ادامه به جنگ زمینی روی آوردند به گونه‌ای که ابتدا صهیونیست‌ها در بهت و حیرت فرو رفتند و آمریکایی‌ها به داد آنها رسیدند تا به آنها اعتماد به نفس دهند، آنان را کمی سرو پا نگه داشتند تا اینکه بمباران‌ها شروع شد و بعد از دوهفته نبرد زمینی را آغاز کردند و تصورشان این بود که می‌توانند با حرکت بیش از ۱۶۰۰ تانک و با یک بمباران هوایی بی وقفه و مستمر، مقاومت مردم فلسطین و حماس و جهاد اسلامی را بشکنند.

وی افزود: اما آنها یک خطای بزرگ را مرتکب شدند. تا وقتی پشت دیوارها بودند، مجاهدات فلسطینی به آنان دسترسی نداشتند و تانک‌ها در امنیت بودند، اما یک تصمیم اشتباه گرفتند و دست به یک انتحار و خودکشی زدند.

فرمانده سپاه ادامه داد: اما این یک فرصت برای فلسطینی‌ها بود که از پشت دیوارهای مستحکم خود خارج شدند، موانع برداشته شد، نه سیم خارداری، نه میدانی مینی و نه دیوار بتونی، هیچ چیز مانع نبود و آنها در درون گروهای فلسطینی منتشر و با هم ترکیب، ادغام و به هم نزدیک شدند و بچه‌های فلسطین تازه فرصت جنگ پیدا کردند.

جنگ واقعاً فرسایشی شده است

سردار سلامی ادامه داد: چند روزی زمان برد تا مجاهدان فلسطینی‌ها و حماسی‌ها و جهادی‌ها، گردان‌های عزالدین قسام و قدس خود را با شرایط جدید تطبیق دهند و قاعده این نبرد را به زیبایی بیاموزند و نقطه ضعف دشمن را تشخیص دهند و شاید چندروز، عده‌ای احساس کردند شعله‌های مقاومت کم فروغ شده است اما به سرعت جوانان فلسطینی قاعده نبرد را به زیبایی تمرین کردند و آموختند و از فاصله‌های نزدیک و صفر، به سراغ تانک‌ها، نفربرها و بلدوزرها آمدند و آنها را مورد هدف قرار دادند و از حدود ۱۶۰۰ تانک و نفربر و بلدوزرها و خودروها تا به امروز، ۲۸۰ دستگاه به دست فلسطینی منهدم شدو اینک جنگ واقعاً فرسایشی شده است.
وی افزود: جنگ بین مردم باایمان و انسان‌های سست‌عنصر، بی‌ریشه و فاقد ایمان همیشه به نفع مومنان است. نصرت خداوند بر اینها نازل می‌شود. اینها فکر می‌کنند که از آن سرزمین خارج نمی‌شوند و فکر می‌کنند که این دیوارهای مستحکم و دژهای محکم آنها را از عذاب خدا نجات می‌دهد.

وی عنوان کرد: عذاب خداوند از جایی می‌رسد که آنها هرگز محاسبه نمی‌کنند همانطور که طوفان‌الاقصی از نقاطی آغاز شده که آنها هرگز ندیدند هنوز سراسر شگفت انگیز آن عملیات ناگفته و ناشناخته هستند. فقط می‌توان با آیه وَجَعَلۡنَا مِنۢ بَیۡنِ أَیۡدِیهِمۡ سَدّٗا وَمِنۡ خَلۡفِهِمۡ سَدّٗا فَأَغۡشَیۡنَٰهُمۡ فَهُمۡ لَا یُبۡصِرُونَ آن را توصیف کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: پس دقت کنید فلسطین در مسیر یک جنگ فرسایشی قرار داد و به‌تدریج غلبه خود را به‌دست خواهد آورد این سرنوشت حتمی فلسطینی‌ها است حماس و جهاد نابودشدنی نیستند آنها جزو مهمی از آرمان فلسطین هستند.

سردار سلامی بیان داشت: فلسطین امروز صرفاً یک سرزمین نیست یک ملت وسعت‌یافته در درون قلب همه جهانیان است، نه فلسطین نابودشدنی است و نه جوانان مجاهد آن. آنچه که به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت و در درون غزه به عنوان یک باتلاق دشمن را در درون خود فرو خواهد برد شکست قطعی اسرائیل است.

وی تصریح کرد: این را من براساس احساس شخصی خودم نمی‌گویم البته این آرزوی قلبی همه ما است من هم درون قلبم همواره به یک پیروزی درخشان می‌اندیشم اما برای محبت و احساس عمیق و آرزوی بزرگی که همه ما داریم یک واقعیت قابل محاسبه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای آمریکا و اسرائیل هیچ عنصری از پیروزی در نبرد جاری غزه وجود ندارد در حالی که برای فلسطینی‌ها همه چیز برای یک فتح آشکار و مبین آماده است و این حمایت‌های درخشان شما مردم است که با همه ایمان و قلب‌های خود امروز به میدان آمده‌اید و همه سرزمین ایران را یک غزه بزرگ کرده‌اید.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: این هم عاملی برای قدرت روحی آنها است نبرد خاتمه نیافته است هر آنچه که جهان اسلام باید انجام بدهد، انجام می‌دهد هنوز ظرفیت‌های عظیمی باقی است که به‌کار گرفته نشده است و دشمنان ما نباید فکر کردند که می‌توانند به آرزوهایشان دست یافتند.

سردار سلامی بیان کرد: مسلمانان، مجاهدین، انقلابیون و جوانان جهان اسلام به این دشمنان بی‌ریشه اجازه عرض اندام نمی‌دهند. ما برای پیروزی مردم فلسطین و کودکان آنها و نوامیس و مردان و زنان آنها آرزوی صبر داریم البته آنها امت استقامت هستند. شما دیدید آن کودک فلسطینی که کنار گوش خواهر دو ساله‌اش شهادتین را می‌خواند در حالی که او در حال شهید شدن بود و آن پدری که فرزند خود را در دستانش گرفته بود و خداوند را سپاسگزاری می‌کرد.

سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی در اجتماع سراسری حمایت از کودکان فلسطین در میدان انقلاب تهران اظهار داشت: همه ایران اسلامی سرشار از محبت، عاطفه، احساس عمیق و غیرت دینی برای حمایت از کودکان و شریف‌ترین مردمان روی زمین، فلسطین عزیز است.

وی تصریح کرد: آنچه در طوفان الاقصی به عنوان استثنایی‌ترین عملیات غافلگیرکننده نبردهای بشری اتفاق افتاد، انعکاسی از ظلم‌های یکصدساله بریتانیا، آمریکا فرانسه و رژیم صهیونیستی در حق ملتی است که ۷۵ است آنها را از سرزمین خود بیرون رانده و آواره کرده‌اند و عزت، آرامش و پیشرفت را از آنان گرفته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بعد از جنگ جهانی اول که قیمومیت شرق مدیترانه و شامات به انگلستان و فرانسه منتقل شد، دولت انگلستان با اعلامیه بالکان وزیر خارجه وقت، زمینه را برای انتقال صهیونیست‌ها به سرزمینی‌های فلسطین آماده کرد.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه دولت انگلستان سرزمین فلسطین را از ملت این کشور غصب کرد و آن را در اختیار صهیونیست‌ها قرار داد، بیان داشت: پس از آن ماجراهای خطرناک و ویرانگری اتفاق افتاد و ماجرای کشتار و قتل عام مسلمانان در دیر یاسین در سال ۱۹۴۸ به وقوع پیوست و صهیونیست‌ها بیش از ۱۰۰ مسلمان فلسطینی را به شهادت رساندند.

وی اظهار داشت: در سال ۱۹۵۶ ماجرای قتل عامل کفر قاسم اتفاق افتاد و در حالی که اهالی روستا از کار برمی‌گشتند، رژیم صهیونیستی آنها را قتل عامل کرد و جوانان فلسطینی را به درون میدان می‌آوردند و به شهادت می‌رساند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ۴ هزار فلسطینی در دو روز در اردوگاه‌های صدرا و شتیلا به شهادت رسیدند، فلسطینی‌ها آواره شدند و یک ملت بدون سرزمین و آب و خاک و حق حاکمیت شدند.

فلسطین ذلیل و اسیر سیاست‌های اسرائیل و آمریکا نخواهد شد

سردار اسلامی افزود: آنچه مهم است اینکه فلسطینی‌ها هرگز نپذیرفتند که ذلیل و اسیر سیاست آمریکا و رژیم صهیونیستی شوند و مقاومت‌های قهرمانانه‌ای صورت گرفت.

وی بیان کرد: فلسطینی‌ها به تونس، اردن و لبنان آواره شدند و بدون یک‌ملت، بدون کشور و سرزمین و آب و خاک بودند و همه اینها به دست اربابان جنایت جهانی صورت گرفته که سال هاست منطقه جهان اسلام را تحت تاثیر سیاست‌های غاصبانه، ظالمانه و استعمار گرایانه خود قرار داده و هویت دینی و ثروت مادی دنیای اسلام را برای اینکه یک قدرت جهانی بشود به تسخیر خود درآورده است و این ماجرا همچنان ادامه دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه از سال ۱۹۳۵ مقاومت‌های زیادی تا امروز که شهادت، جزو لاینفک زندگی مسلمانان فلسطینی شده است، انجام شده و نبردهای سنگینی بین مسلمانان و اعراب در سال‌های متمادی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بعد از وقوع انقلاب اسلامی‌، نهضت فلسطین احیا شد و فلسطینی‌ها به تدریج مسلح شدند.

سردار سلامی اضافه کرد: حتی در باریکه غزه و کرانه باختری با وجود محاصره رژیم صهیونیستی توانستند خود را مسلح کنند و نبردهای ۳۳ روزه بین لبنان و رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ و فلسطینی‌ها در ۲۰۰۸ و جنگ ۲۲ روزه و جنگ ۸ روزه و ۵۱ روزه و ۱۲ روزه و طوفان الاقصی که در هم شکننده امید و آرزو و احساس آرامش و اقتدار صهیونیست‌ها و باطل کننده سحر و جادوی صهیونیست‌ها و شکست هراسی بود، ادامه پیدا کرد.

وی بیان داشت: وزیر خارجه آمریکا به برخی ازمقامات کشورهای منطقه گفت وقتی پس از طوفان الاقصی به تل آویو رسیدند رژیم صهیونیستی در حقیقت فروپاشیده و گرد مرگ بر صورت مقامات صهیونیستی و فرماندهان آنها پاشیده بودند و همه آنها متلاشی شده بودند ولی آمریکایی‌ها به میدان آمدند و فرماندهی ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) از ترس در مصر مستقر شد و سپس آنها به سرزمین‌های اشغالی آمدند تا مدیریت و هدایت نظامی جنگ علیه کودکان بی دفاع غزه را به عهده بگیرند و این نشان می‌دهد که فروپاشی این رژیم کار سختی نیست.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه مسلمانان انتقام خواهند گرفت و انتقام مسلمانان از ظالمان تاریخ انقضا ندارد، گفت: جوانان فلسطینی یک جنگ‌نامرئی و ناشناخته و رویت ناپذیر را آغاز کردند، صهیونیست‌ها آنها را نمی‌بینند ولی آنها صهیونیست‌ها را می‌بینند و پیروزی با کسانی است که دیده نمی‌شوند.

حماس و جهاد مقاومت نابودشدنی نیست

سردار سلامی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها حتی شب‌ها از سایه خود می‌ترسند و غزه در مسیر پیروزی است، تصریح کرد: فلسطین در مسیر یک جنگ فرسایشی قرار دارد و به تدریح غلبه خود را به دست خواهد داد و حماس و جهاد مقاومت نابود شدنی نیستند.

وی این سرزمین را متعلق به مردم فلسطین دانست و گفت: جنگ‌نامرئی به نفع فلسطین است، جنگ بین کسی که از سرزمین خود دفاع می‌کند تا آنکه به دنبال غصب سرزمین است، همیشه به نفع کسی است که از سرزمین خود دفاع می‌کند.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: معمولاً آمریکا وقتی به داد صهیونیست‌ها می‌رسد که زمان دیر است حتی این بار هم این ماجرا به همین شکل انجام شد نه اعتماد ارتش صهیونیستی که از خود یک ارتش افسانه‌ای ساخته بود، می‌تواند مانع از اجرای عملیاتی‌های سنگین براندازانه علیه رژیم صهیونیستی باشد و نه آن دستگاه اطلاعاتی مخوف و پیچیده‌ای که صهیونیست‌ها با تکیه بر آن شب‌ها آرام می‌خوابیدند و نه امنیت داخلی این رژیم.

سردار سلامی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد فاصله جغرافیایی بین رژیم صهیونیستی تا شرایط عادی فقط ۸۰ کیلومتر است و فاصله زمانی از آغاز یک عملیات بزرگ نظیر بیت‌المقدس ما در دفاع مقدس فقط ۴۸ ساعت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: از شمال فقط ۱۲۰ کیلومتر، از جنوب ۸۰ کیلومتر، از شرق کمتر از ۶۰ کیلومتر فاصله جغرافیایی است تا یک حرکت الاقصی مانند و یک طوفان دیگر این رژیم را درهم بشکند و آن را متلاشی کند.

سردار سلامی تصریح کرد: اما آنچه در پس آن اتفاق افتاد مهم است. غرب، آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه مشخصاً، و برخی دولت‌های منافق در کنار آنها یک شکست اخلاقی مهم را در جهان تجربه کردند. ارزش‌های واقعی آمریکا با جنایت و کشتن انسان‌های بی‌گناه و محاصره سرزمین‌های مسلمانان و با اجازه ندادن به رسیدن غذا و آب و سوخت به مردم بی‌دفاع، مترادف است.

پشتیبانی نظامی و روانی آمریکا از اسرائیل معادل سقوط اخلاقی است

وی خاطرنشان کرد: ارزش‌های آمریکایی نشان دادند که واقعیتشان چقدر در نزد جهانیان نفرت‌انگیز است. آمریکا و انگلیس چهره واقعی خود را نشان دادند. اما آنها باید بدانند که هیچ‌یک از این اقدامات مانع و عاملی برای نجات صهیونیست‌ها از خطر فروپاشی زودرس نیست حتی آن ۲۵ سالی که رهبر انقلاب پیش‌بینی کردند به نظر می‌رسد بسیار نزدیک‌تر و فوری‌تر و در دسترس‌تر در حال فرارسیدن است و این واقعیتی که هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اجازه دادن آمریکا به بمباران مردم غزه، جلوگیری از آتش‌بس و چراغ سبز نشان دادن به صهیونیست‌ها، پشتیبانی نظامی، سیاسی و روانی آمریکا از اسرائیل، معادل سقوط اخلاقی آمریکا در جهان بود. امروز جهان در برابر آمریکا متحد است و نفرت از آمریکا سراسر افکار عمومی عالم را فراگرفته است.

سردار سلامی گفت: فلسطینی‌ها در ادامه به جنگ زمینی روی آوردند به گونه‌ای که ابتدا صهیونیست‌ها در بهت و حیرت فرو رفتند و آمریکایی‌ها به داد آنها رسیدند تا به آنها اعتماد به نفس دهند، آنان را کمی سرو پا نگه داشتند تا اینکه بمباران‌ها شروع شد و بعد از دوهفته نبرد زمینی را آغاز کردند و تصورشان این بود که می‌توانند با حرکت بیش از ۱۶۰۰ تانک و با یک بمباران هوایی بی وقفه و مستمر، مقاومت مردم فلسطین و حماس و جهاد اسلامی را بشکنند.

وی افزود: اما آنها یک خطای بزرگ را مرتکب شدند. تا وقتی پشت دیوارها بودند، مجاهدات فلسطینی به آنان دسترسی نداشتند و تانک‌ها در امنیت بودند، اما یک تصمیم اشتباه گرفتند و دست به یک انتحار و خودکشی زدند.

فرمانده سپاه ادامه داد: اما این یک فرصت برای فلسطینی‌ها بود که از پشت دیوارهای مستحکم خود خارج شدند، موانع برداشته شد، نه سیم خارداری، نه میدانی مینی و نه دیوار بتونی، هیچ چیز مانع نبود و آنها در درون گروهای فلسطینی منتشر و با هم ترکیب، ادغام و به هم نزدیک شدند و بچه‌های فلسطین تازه فرصت جنگ پیدا کردند.

جنگ واقعاً فرسایشی شده است

سردار سلامی ادامه داد: چند روزی زمان برد تا مجاهدان فلسطینی‌ها و حماسی‌ها و جهادی‌ها، گردان‌های عزالدین قسام و قدس خود را با شرایط جدید تطبیق دهند و قاعده این نبرد را به زیبایی بیاموزند و نقطه ضعف دشمن را تشخیص دهند و شاید چندروز، عده‌ای احساس کردند شعله‌های مقاومت کم فروغ شده است اما به سرعت جوانان فلسطینی قاعده نبرد را به زیبایی تمرین کردند و آموختند و از فاصله‌های نزدیک و صفر، به سراغ تانک‌ها، نفربرها و بلدوزرها آمدند و آنها را مورد هدف قرار دادند و از حدود ۱۶۰۰ تانک و نفربر و بلدوزرها و خودروها تا به امروز، ۲۸۰ دستگاه به دست فلسطینی منهدم شدو اینک جنگ واقعاً فرسایشی شده است.
وی افزود: جنگ بین مردم باایمان و انسان‌های سست‌عنصر، بی‌ریشه و فاقد ایمان همیشه به نفع مومنان است. نصرت خداوند بر اینها نازل می‌شود. اینها فکر می‌کنند که از آن سرزمین خارج نمی‌شوند و فکر می‌کنند که این دیوارهای مستحکم و دژهای محکم آنها را از عذاب خدا نجات می‌دهد.

وی عنوان کرد: عذاب خداوند از جایی می‌رسد که آنها هرگز محاسبه نمی‌کنند همانطور که طوفان‌الاقصی از نقاطی آغاز شده که آنها هرگز ندیدند هنوز سراسر شگفت انگیز آن عملیات ناگفته و ناشناخته هستند. فقط می‌توان با آیه وَجَعَلۡنَا مِنۢ بَیۡنِ أَیۡدِیهِمۡ سَدّٗا وَمِنۡ خَلۡفِهِمۡ سَدّٗا فَأَغۡشَیۡنَٰهُمۡ فَهُمۡ لَا یُبۡصِرُونَ آن را توصیف کرد.
فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: پس دقت کنید فلسطین در مسیر یک جنگ فرسایشی قرار داد و به‌تدریج غلبه خود را به‌دست خواهد آورد این سرنوشت حتمی فلسطینی‌ها است حماس و جهاد نابودشدنی نیستند آنها جزو مهمی از آرمان فلسطین هستند.

سردار سلامی بیان داشت: فلسطین امروز صرفاً یک سرزمین نیست یک ملت وسعت‌یافته در درون قلب همه جهانیان است، نه فلسطین نابودشدنی است و نه جوانان مجاهد آن. آنچه که به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت و در درون غزه به عنوان یک باتلاق دشمن را در درون خود فرو خواهد برد شکست قطعی اسرائیل است.

وی تصریح کرد: این را من براساس احساس شخصی خودم نمی‌گویم البته این آرزوی قلبی همه ما است من هم درون قلبم همواره به یک پیروزی درخشان می‌اندیشم اما برای محبت و احساس عمیق و آرزوی بزرگی که همه ما داریم یک واقعیت قابل محاسبه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای آمریکا و اسرائیل هیچ عنصری از پیروزی در نبرد جاری غزه وجود ندارد در حالی که برای فلسطینی‌ها همه چیز برای یک فتح آشکار و مبین آماده است و این حمایت‌های درخشان شما مردم است که با همه ایمان و قلب‌های خود امروز به میدان آمده‌اید و همه سرزمین ایران را یک غزه بزرگ کرده‌اید.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: این هم عاملی برای قدرت روحی آنها است نبرد خاتمه نیافته است هر آنچه که جهان اسلام باید انجام بدهد، انجام می‌دهد هنوز ظرفیت‌های عظیمی باقی است که به‌کار گرفته نشده است و دشمنان ما نباید فکر کردند که می‌توانند به آرزوهایشان دست یافتند.

سردار سلامی بیان کرد: مسلمانان، مجاهدین، انقلابیون و جوانان جهان اسلام به این دشمنان بی‌ریشه اجازه عرض اندام نمی‌دهند. ما برای پیروزی مردم فلسطین و کودکان آنها و نوامیس و مردان و زنان آنها آرزوی صبر داریم البته آنها امت استقامت هستند. شما دیدید آن کودک فلسطینی که کنار گوش خواهر دو ساله‌اش شهادتین را می‌خواند در حالی که او در حال شهید شدن بود و آن پدری که فرزند خود را در دستانش گرفته بود و خداوند را سپاسگزاری می‌کرد.

عصر امروز مردم تهران در تجمع گسترده در میدان انقلاب اسلامی، با در دست داشتن پرچم‌های زردرنگ منقش به عبارت «حریفت منم» از مردم فلسطین حمایت کردند.

راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در برخی شهرها نیز صبح امروز برگزار شد.

تا کنون بیش از ۴۷۱۰ کودک در غزه به واسطه حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند و تصاویر منتشر شده از این جنایات موجب شده تا بسیاری از مردم دنیا نسبت به اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها خشمگین شوند و به آن اعتراض کنند.

در حال تکمیل..

کد خبر 705120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.