سرنوشت عجیب سوپرجام فرانسه؛ سفر غیر منتظره PSG به کنگو

کیلیان امباپه و یارانش در پاریسن ژرمن، ممکن است مجبور شوند در ژانویه یک سفر غیرمنتظره به کشور جمهوری دموکراتیک کنگو داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به عنوان قهرمان لیگ فرانسه باید در سوپرجام به مصاف تولوز برنده فصل گذشته کوپه دو فرانس برود. با این حال، بازی هنوز برگزار نشده است. این جدال در ابتدا برای ماه اوت برنامه ریزی شده بود، اما حالا، به شکل غیرمنتظره‌ای به تعویق افتاده است.

از آن زمان، این بازی برای سوم ژانویه موکول شد و در ابتدا انتظار می‌رفت که به کشورهای قطر یا عربستان سعودی منتقل شود. به نقل از روزن امه Parisien، با این حال، نام کشور کنگو به عنوان مقصد احتمالی جدال بین پاری سن ژرمن و تولوز به میان آمده است. با این حال، هنوز هیچ چیز قطعی نشده و این بازی ممکن است در نهایت این بازی در فرانسه برگزار شود.

سوپرجام فرانسه در ابتدا قرار بود در ماه آگوست به میزبانی بانکوک تایلند برگزار شود. با این حال، سازمان‌دهندگان اصلی، این رویداد را لغو کردند و گزارش‌ها ادعا می‌کردند که دلیل آن، سلامتی دختر پادشاه بوده است.

پاری سن ژرمن و تولوز احتمالاً در اوایل ژانویه به مصاف هم خواهند رفت. با این حال، پیش از آن، پاری سن ژرمن در تاریخ بیست‌وچهارم نوامبر با موناکو رو به رو خواهد شد، زیرا آنها به دنبال حفظ صدر جدول لیگ فرانسه هستند. پس از آن، پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا با نیوکاسل دیدار خواهند کرد.

کد خبر 705100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.