کشف دپوی لوازم آشپزخانه‌ ۷۰ میلیارد ریالی در یک انبار

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله‌ای از لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال که در یکی انبارهای شهر اصفهان دپو شده بودند در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف و هوشمندی خود از دپوی تعداد زیادی لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات محموله‌ای از لوازم آشپزخانه خارجی که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش این محموله را برابر نظر کارشناسان مربوطه ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در نهایت کالاهای مکشوفه توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافت و متصدی انبار نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد که پرونده مربوطه توسط کارشناسان دستگاه قضائی در حال رسیدگی است.

کد خبر 705096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.