۵۰۰  معبر منطقه ۱۱ اصفهان به نام شهدا مزین شده است

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۵۰۰ معبر این منطقه به نام شهدا مزین شده است، گفت: تابلوهای این معابر تعویض شده است و از شهروندان تقاضا داریم برای تکمیل این اطلاعات با ورود به سامانه name.isfahan.ir در پویش «به‌نام شهید» شرکت کنند.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه ۵۰۰ معبر این منطقه به نام شهدا مزین شده است، گفت: تابلوهای این معابر به‌تازگی تعویض شده و با تصاویر شهدا جلوه‌ای دیگر به خود گرفته است، از شهروندان تقاضا داریم برای تکمیل این اطلاعات با ورود به سامانه name.isfahan.ir در پویش «به‌نام شهید» شرکت کنند.

وی افزود: نام و تصاویر شهدا روی معابر و کوچه‌ها علاوه بر اینکه رشادت‌های آن‌ها را به نوجوانان و جوانان معرفی می‌کند، تقدیر و تشکر کوچک و اندکی از والدین آن‌ها به پاس تربیت چنین فرزندی از خودگذشته را می‌رساند و شاید امید و دل‌خوشی کوچکی برای خانواده شهدا باشد که ایثارگری فرزند شهید خود و ماجرای از جان گذشتگی آن از ذهن و یاد سایر شهروندان پاک نخواهد شد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این منطقه ۵۰۰ معبر به نام شهدا مزین شده است، گفت: تابلوهای این معابر به‌تازگی در حال تعویض است و با تصاویر شهدا جلوه‌ای دیگر به خود گرفته است.

محمدحسینی تصریح کرد: گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس به هر طریقی وظیفه ما است و باید ایثار آن‌ها را در مقابل چشم شهروندان از جمله جوانان و نوجوانان قرار دهیم تا بدانند شرایط و امنیتی که در کشور داریم، حاصل زحمات کسانی است که در همین کوچه‌ها و محله‌ها زندگی و رشد کردند و به درجه بزرگ شهادت دست پیدا کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست»، خاطرنشان کرد: از گذشته تاکنون تعداد ۵۰۸ نام شهید روی معابر این منطقه تبرک شده که از این تعداد، تمثال ۳۰۲ شهید روی تابلو دیوارکوب معابر تأیید چاپ و نصب شده است که ۲۰۶ تابلو لاله ورودی کوچه‌ها و معابر نصب شده است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از خانواده معزز شهدا و امام جمعه، علما و هیئات مذهبی، مردم ولایت‌مدار منطقه برای با شکوه برگزار شدن دومین یادواره شهدای این منطقه (منطقه پرواز) که روز ۲۵ آبان در مصلی منطقه برگزار شد، قدردانی کرد و از خداوند متعال توفیق خدمت روزافزون در راه شهدا را خواستار شد.

کد خبر 705085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.