اجرای ۱۵ هزار برنامه طی هفته بسیج در خراسان شمالی

فرمانده سپاه خراسان شمالی از اجرای ۱۵ هزار برنامه در قالب ۸۴ عنوان طی هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و توزیع جهیزیه و بسته معیشتی از جمله برنامه‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی، سردار اسماعیل فرجی، امروز -بیست و هفتم آبان- در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه اظهار داشت: مردم غزه با استقامت در مقابل پلیدترین رژیم مقاومت می‌کنند؛ در این ۱۷ سال حملات، صهیونیست‌ها حدود شش هزار زن، مرد، نوجوان و جوان از مردم فلسطین را به اسارت گرفتند و هزاران نفر را به شهادت رساندند لذا جنگ فلسطین از طوفان الاقصی شروع نشده بلکه مربوط به ۷۵ سال قبل است.

وی افزود: آمریکایی‌ها برای اینکه اقدامات پلیدشان را جهانی کنند، نیاز به یک کشور داشتند که در منطقه خاورمیانه یک رژیم کودک کش و سرطانی را به نام اسرائیل ایجاد کردند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی تصریح کرد: امروز اگر عملیات طوفان الاقصی صورت می‌گیرد این به جهت دفاع فلسطین است که اسرائیل را از سرزمین‌شان خارج‌کنند.

سردار فرجی گفت: صهیونیست‌ها باریکه‌ای به مساحت ۳۶۰ کیلومتر مربع ایجاد کردند و مردم را در آنجا محبوس و از امکانات اولیه محروم کردند.

وی بیان داشت: امروز مردم خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور با حضور باصلابت در جهت همدردی و همراهی با مردم فلسطین، حملات وحشیانه آمریکا و صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: بسیج، نماد حضور مردم در حاکمیت بوده و شعار محوری امسال هفته بسیج «بسیج، امید ملت ایران» است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج سال جاری، ۸۴ عنوان برنامه اصلی در استان در قالب ۱۵ هزار فعالیت با محوریت مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

سردار فرجی ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج تحت عنوان ۱۱ قرارگاه با نهضت تولید محتوای دیجیتال بسیج توسط قرارگاه فضای مجازی در قالب پنجمین رویداد برگزار آغاز شد.

وی افزود: در قرارگاه فرهنگی و اجتماعی، دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در مرکز استان، برگزاری دو هزار نشست بصیرتی با موضوع غزه، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی عنوان کرد: در قرارگاه سازندگی، تکمیل و بهره برداری ۴۰۰ مسکن مددجویان کمیته امداد، آغاز به کار آسفالت ۴۱۱ هزار متر مربع جاده بین مزارع و بهره برداری از جاده روستایی اسفراین اجرایی خواهد شد.

وی همچنین از اهدای ۲۸ سری جهیزیه، توزیع بسته‌های معیشتی، ورزشی، به ارزش کلی ۳۷۵ میلیون تومان در هفته بسیج خبر داد.

فرجی افزود: در قرارگاه پیشرفت و آبادانی، در ایام هفته بسیج سه مدرسه و یک مسجد به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: نمایش اقتدار بسیجیان روز جمعه سوم آذر در تمام مصلی‌های نماز جمعه با حضور ۱۵ هزار نفر بسیجی برگزار خواهد شد.

وی همچنین برگزاری اجتماع دختران حاج قاسم و دیدار دختران دهه نودی و هشتادی با ۶۰ خانواده شهید در سطح استان، همایش تجلیل از بانوان نخبه بسیجی در حوزه قرارگاه زنان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی در انتها گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت شده در سامانه تاکنون ۳۴۷ هزار نفر در خراسان شمالی عضو بسیج هستند.

کد خبر 705081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.