جلسه مشترک مدیران شهری و نمایندگان مجلس پیرامون موضوع آب برگزار شد

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خشکسالی و موضوع انتقال آب از حوزه زاینده‌رود به نقاط دیگر از مسائلی است که مشکلات این کلان‌شهر را تشدید کرده است، اما مدیریت استان و شهر به‌دنبال رفع این مشکل هستند و تاکنون پیرامون این موضوع جلسات مشترکی برگزار شده است.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به موقعیت جغرافیایی اصفهان و وضعیتی که طی سال‌های گذشته پیدا کرده است، اظهار کرد: این وضعیت در حال حاضر شرایط زندگی در این شهر را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی افزود: در رأس تمام این مشکلات مربوط به مسائل زیست‌محیطی، آب و فرونشست می‌شود که بخش عمده آن به موضوع آب گره خورده است، از این‌رو مردم اصفهان در این راستا مطالباتی دارند و پیگیری‌هایی که تاکنون به‌عمل آمده برای برآورده‌کردن این خواسته‌ها و کاهش مشکلات کنونی است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر برای پیگیری و رفع این مشکلات، جلساتی به‌صورت مشترک با مدیریت شهری و نمایندگان استان به‌طور ثابت و دوره‌ای در حال برگزاری بوده و از مسئولان نیز برای حضور در این جلسات دعوت به‌عمل آمده است.

قربانی ادامه داد: در جلسه فوق‌العاده‌ای که امروز _شنبه بیست‌وهفتم آبان_ برای این منظور برگزار شد، موضوع اصلی مربوط به آب و پیگیری مطالبات به حق مردم اصفهان برای برطرف شدن این مشکل بود، بنابراین مقرر شد در هفته جاری سلسله اقداماتی برای پیگیری این موضوع انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر موضوع خشکسالی که کل کشور را درگیر کرده است، همچنین موضوع انتقال آب از حوزه زاینده‌رود به نقاط دیگر از مسائلی است که مشکلات شهر اصفهان را تشدید کرده است اما مدیریت استان و شهر به‌دنبال رفع این مشکل هستند و در روزهای آتی اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتری در این خصوص برای مردم خواهیم داشت.

کد خبر 705079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.