مشکلات تمام نشدنی منچستریونایتد؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد

منچستریونایتد با خبر مصدومیت یکی دیگر از بازیکنان خود روبرو شد، زیرا آندره اونانا دروازه‌بان شیاطین‌سرخ در جریان بازی کامرون مقابل موریس از زمین بیرون رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتبال کامرون در هفته اول انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آفریقا، شب گذشته میزبان موریس بود و با سه گل به برتری رسید.

اتفاق بد برای کامرونی‌ها این بود که آندره اونانا دروازه‌بان آن‌ها، ۱۰ دقیقه قبل از پایان بازی، به علت مصدومیت از زمین خارج شد و پس از خروج از زمین، فابریس اوندوآ جای او را گرفت.

با توجه به لیست طولانی مصدومان شیاطین‌سرخ، این مصدومیت باعث نگرانی اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد خواهد شد. راسموس هوجلوند و کریستین اریکسن هم، هر دو پس از آسیب دیدگی مجبور به کناره گیری از بازی‌های ملی شدند. در همین حال، جانی ایوانز، لیساندرو مارتینز و تایرل مالاسیا مدافعان این تیم هم هنوز غایب هستند و کاسمیرو تا ژانویه از میادین دور خواهد بود.

مصدومیت اونانا تنها مشکلی نیست که یونایتد در روز جمعه با آن روبرو گشت، زیرا مارکوس راشفورد نیز در جریان پیروزی انگلیس مقابل مالت مجبور به ترک زمین شد. این مهاجم بخاطر برخورد با ترنت الکساندر-آرنولد در ومبلی، آسیب دید.

هنوز مشخص نیست که آیا اونانا در دیدار روز سه شنبه با لیبی برای کامرون حضور خواهد داشت یا خیر. این درحالی است که منچستریونایتد یکشنبه ییست‌وششم نوامبر به شهر لیورپول سفر می‌کند تا یک دیدار لیگ‌برتری با اورتون انجام دهد.

کد خبر 705071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.