ستاره برزیل، بازی با آرژانتین را از دست داد

وینیسیوس جونیور در آستانه دیدار مقدماتی جام جهانی با آرژانتین، مجبور به کناره‌گیری از تیم برزیل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بامداد جمعه بیست‌وششم آبان ماه، تیم ملی فوتبال برزیل، با هدایت فرناندو دینیز در هفته پنجم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ (منطقه آمریکای جنوبی) به مصاف کلمبیا رفت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

اتفاق بدی که این شکست را برای سلسائو پررنگ‌تر کرد، مصدومیت وینیسیوس جونیور مهاجم رئال مادرید بود که مجبور شد دقیقه ۲۷ زمین بازی را ترک کند. حالا و با توجه به اینکه بامداد چهارشنبه. یکم آذر ماه، یک بازی حساس مقابل آرژانتین لیونل‌مسی در پیش است، کنفدراسیون فوتبال برزیل (CBF) تأیید کرد که وینیسیوس از لیست طلایی‌پوشان خارج شده است.

ستاره رئال مادرید در این فصل با مشکلات مصدومیت از ناحیه ران و همسترینگ دست و پنجه نرم می‌کند و او در حالی به باشگاه خود بازگشته که به وضوح، تمایلی برای به خطر انداختن آمادگی بدنی خود ندارد.

در نتیجه، وینی بازی با رقیب سختی مثل آرژانتین را از دست خواهد داد، هرچند برزیل به شدت به پیروزی مقابل قهرمان جام‌جهانی نیاز دارد. لیونل مسی و همکارانش با ۱۲ امتیاز در صدر جدول مقدماتی آمریکای جنوبی هستند، در حالی که سلسائو با تنها هفت امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

وینی جونیور پس از کناره‌گیری خود، در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "ما قوی‌تر از قبل باز خواهیم گشت."

باید دید وینیسیوس تا چه مدت از میادین دور خواهد بود، اما هم باشگاه و هم تیم ملی‌، بخاطروضعیت او نگران هستند. جدال با آرژانتین آخرین بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برای برزیل است، تا بتواند سال را به بهترین نحو تمام کند. و بازی بعدی آنها، رقابتی دوستانه با انگلیس در ماه مارس خواهد بود.

کد خبر 705069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.