غزه مدفن آرزوهای آمریکا و اسرائیل می‌شود

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: غزه در آینده نزدیک مدفن همه آرزوهای آمریکا و اسرائیل خواهد شد و چه این سرزمین بماند و چه نماند، اراده‌ای الهی شکل گرفته تا صهیونیسم را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی امروز -شنبه ۲۷ آبان- در جمع راه‌پیمایانی که برای محکومیت جنایات اسرائیل در نوار غزه به میدان آزادی قزوین آمده بودند، اظهار کرد: بعد از عملیات طوفان الاقصی حس اعتماد به نفس در اسرائیل به حداقل ممکن رسیده است و ترس و اضطراب زندگی بعد از عملیات در این منطقه ناامن برای آنها به کابوس تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: صهیونیست‌ها عجالتاْ تعداد کشته‌ها را اعلام نمی‌کنند، ولی در بین دستگیرشدگان و کشته‌های صهیونیست‌ها فرماندهان عالی‌رتبه ارتش رژیم غاصب قرار دارند که در میدان رزم اسیر نشده، بلکه در اتاق بزم و خواب اسیر شدند و نشان می‌دهد که ارتش تا بن دندان‌مسلح صهیونیست‌ها در چه وضعی به سر می‌برد.

سردار آتانی ادامه داد: غزه در آینده نزدیک مدفن همه آرزوهای آمریکا و اسرائیل خواهد شد و چه این سرزمین بماند و چه نماند، اراده‌ای الهی شکل گرفته تا صهیونیزم را شکست دهد. همین امروز در گذرگاه رفح هزاران ماشین در صف هستند تا این گذرگاه باز شود و به فلسطین بروند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با بیان اینکه نوار غزه تمام‌شدنی نیست، گفت: تمام آمال و آرزوی دنیای اسلام حول این منطقه و قطعه از جهان شکل گرفته، چه بخواهند در این منطقه جمعیتی زندگی کنند و چه نخواهند. اسرائیلی‌ها با خوی وحشی‌گری و اشغال‌گری خودشان این عمر کوتاه گذشته خود را نگاه کنند که از کجا به کجا رسیدند.

سردار آتانی با یادآوری اینکه ۷۵ سالگی دوران ثبات و تکامل یک رژیم است، تصریح کرد: اما صهیونیست‌ها در ۷۵ سالگی عمر خود تازه به روزهای نخست خود گرفتار شدند و همه آنچه که ساخته بودند، امروز فروریخته است و عمر کوتاهی پیش روی خود دارند.

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه سخنان خود اسرائیل را به یک ساختمان چندطبقه مستهلک تشبیه کرد و گفت: بنابراین زمانی که صهیونیست‌ها بخواهند فرو بریزند، هم به خودشان آسیب می‌زنند و هم به اطرافشان و امروز آن لحظه آمریکا و اسرائیل‌ها است.

وی افزود: این روزها اسرائیل حیوان‌صفت مانند جانورانی که روزهای آخر خود را زندگی می‌کنند، جیغ و داد می‌کند و این روزها هم شاهد جیغ و داد روزهای آخر عمر صهیونیست‌های ددمنش و حیوان‌صفت هستیم.

کد خبر 705054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.