عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ آبان

در این بسته خبری از کاربری تجاری را برای مساجد شهر اردبیل ترویج ندهیم تا شرایط حضور سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری بوشهر تسهیل می‌شود و بهره‌برداری از بلوار آیت الله ابوترابی یزد در دهه مبارک فجر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

راننده پراید در اثر برخورد با پایه بتنی پل هوایی جان باخت

حمید رضا عابدی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از جان باختن راننده پراید در اثر برخورد با پایه بتنی پل هوایی این شهر خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ آبان

شرایط حضور سرمایه گذاران در پروژه‌های شهری بوشهر تسهیل می‌شود

وحید نیک روش، رئیس شورای شهر بوشهر از گام‌های مثبت در پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر خبر داد و گفت: طرح‌های تفریح و سرگرمی در بوشهر افزایش می‌یابد.

انفجار منزل مسکونی در خرم آباد ۲ مصدوم برجا گذاشت

حمید علیرضایی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: انفجار یک منزل مسکونی در محله "دره گرم" این شهر ۲ مصدوم برجا گذاشت.

پیش‌بینی عبور از سقف اول بودجه تهران پیش از پایان سال

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران گفت: با وجود افزایش صدور پروانه‌های ساختمانی، نسبت درآمدهای ناپایدار به پایدار در بودجه مطلقاً افزایش نیافته است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ آبان

کاربری تجاری برای مساجد شهر اردبیل را ترویج ندهیم

حبیب فتحی، عضو شورای شهر اردبیل گفت: تبدیل مساجد از یک مکان مذهبی و فرهنگی به اماکن تجاری و ترویج آن خوشایند نیست.

بهره‌برداری از بلوار آیت الله ابوترابی یزد در دهه مبارک فجر

محمدمهدی نیکونژاد، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه سه شهرداری از بهره‌برداری بلوار آیت الله ابوترابی در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

۳۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی مردم در راهپیمایی از غزه تخصیص یافت

محمدباقر سلطانی، رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد و نماینده شورا در منطقه سه شهرداری از بهره‌برداری بلوار آیت الله ابوترابی در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

برگزاری آوردگاه‌های رسانه‌ای ارتقای سطح تولیدات را به دنبال دارد

مهدی کلانترزاده، مدیرکل ارتباطات و اموربین‌الملل شهرداری قم توجه به لزوم گفتمان سازی توسط رسانه‌ها را مطرح کردو گفت: ورود رسانه در ابعاد تخصصی موضوعات مختلف می‌تواند منجر به بهبود شرایط و امیدآفرینی شود.

کد خبر 705052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.