شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۴ دیدار می‌کند

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: هفتمین دیدار صمیمانه شهردار اصفهان با عنوان «مردم سلام» روز سی‌ام آبان سال جاری با اهالی منطقه چهار شهرداری این کلان‌شهر در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار خواهد شد.

عرفان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ویژه برنامه «مردم سلام» با هدف گفت‌وگو و بررسی مسائل شهروندان به‌صورت میدانی و بسترسازی مشارکت مردمی در رفع مسائل شهری، با محوریت مساجد و به‌صورت مستمر در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهردار اصفهان در نخستین برنامه چهره به چهره روز دوم خردادماه با شهروندان منطقه یک اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد، افزود: در دومین گام اجرای این برنامه نیز، روز سه‌شنبه، شانزدهم خردادماه، شهردار این کلان‌شهر، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری و معاونان وی، پس از نماز مغرب و عشا در مسجدالقائم (عج) واقع در خیابان جی، نرسیده به امام‌زاده ابوالعباس حضور یافتند و با شهروندان این منطقه دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه سومین دیدار صمیمانه شهردار اصفهان با عنوان «مردم سلام» با اهالی منطقه ۱۴ روز سه‌شنبه، سی‌ام خردادماه، در خیابان لاله شمالی خیابان مهدیه، مسجد المهدی (عج) و چهارمین برنامه نیز سیزدهم تیرماه با اهالی منطقه دو در حسینیه انصارالحسین (ع) برگزار شد، گفت: پنجمین برنامه به میزبانی منطقه سه شهرداری اصفهان روز چهارم مهر سال جاری در مسجد نورباران برگزار شد و شهردار این کلان‌شهر، مدیر منطقه سه شهرداری و معاونان وی با شهروندان این منطقه دیدار کردند.

شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۴ دیدار می‌کند

وی اضافه کرد: ششمین دیدار شهردار اصفهان دوم آبان سال جاری با اهالی منطقه ۱۳ شهرداری این کلان‌شهر، پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن عسکری (ع) واقع در خیابان قائمیه برگزار شد.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان ادامه داد: هفتمین دیدار صمیمانه شهردار اصفهان با عنوان «مردم سلام» روز سی‌ام آبان با اهالی منطقه چهار شهرداری این کلان‌شهر روز سی‌ام آبان پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن عسکری (ع) واقع در خیابان هشت بهشت شرقی جنب امامزاده شاهزید برگزار خواهد شد.

امینی با بیان اینکه مسئولان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز در مسجد مستقر می‌شوند تا مشکلات شهروندان ثبت و برای بررسی، پیگیری و رفع آن‌ها به بخش‌های مربوطه ارجاع شود، خاطرنشان کرد: ملاقات حضوری شهردار اصفهان روزهای دوشنبه هر هفته در شهرداری مرکزی اصفهان برقرار است، اما دیدار صمیمانه با اهالی هر منطقه به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود که هدف از این برنامه، سهولت دسترسی شهروندان به خادمان خود در شهرداری و گره‌گشایی از مشکلات آن‌ها است.

کد خبر 705003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن ميرزائی بروجنی IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    1 1
    سلام و درود بر شهردار محترم اصفهان و کلیه پرسنل زحمتکش شهرداری ایکاش شهردار یک سری هم به منطقه 2 شهرداری می‌زدند ممنون می شویم از این بزرگواران
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    باسلام اقای شهردارمحترم لطفا یک سری به منطقه ۸ روبروی اصفهان ویلا بزنید وببینید ما چه عذابی ازدست دامدارکشاورز ومعتادهاداریم هرچه به شهرداری منطقه ۸ میگیم نگترنه انگار که بااوهستم