نقش‌آفرینی همه مدیران در برگزاری دوسالانه ملی خوشنویسی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: هنر خوشنویسی در استان قزوین همواره تکلیف‌محور و مسئولیت‌مدار بوده و فضای مدیریتی استان از انسجام و هم‌افزایی بالایی در برگزاری دوسالانه ملی هفتم خوشنویسی برخوردار است، به‌نحوی که همه مدیران استان در برگزاری این رویداد همراه و نقش‌آفرین هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عباس کاظمی امروز _شنبه بیست‌وهفتم آبان_ در نشست با اعضای هیئت برگزاری دوسالانه ملی خوشنویسی ایران که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان در موضوعات هنری، دغدغه‌مند و تکلیف‌محور هستند، هنر در همه بخش‌ها دارای وزن، جایگاه و ظرفیت است، اما هنر خوشنویسی در طول قرون مختلف ثابت کرده است که این ظرفیت متفاوت‌تر از دیگر صور هنری است و جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: وقتی به تاریخ هنر خوشنویسی نگاه کنیم، این حوزه همواره تکلیف‌محور و مسئولیت‌مدار بوده است؛ البته امروز حوزه‌های مسئولیتی فراوانی در پیرامون ما وجود دارد که باید آن‌ها را به این موهبت گره بزنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: از اعتماد و همراهی مجموعه وزارت ارشاد و شورای سیاست‌گذاری دو سالانه به واسطه توجهی که به قزوین دارند، تشکر می‌کنم؛ هرچند این ظرفیت به واسطه همت بلند اصحاب و ارکان هنر خوشنویسی استان، در طول سال‌های متمادی به وجود آمده است.

کاظمی ادامه داد: در این دوره فضای مدیریتی استان متفاوت از دوره‌های گذشته بوده و دارای یک انسجام و هم‌افزایی بالایی است؛ به‌طوری که همه مدیران استان در برگزاری این رویدادها، همراه و نقش‌آفرین هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ما نیز در مسیر امیدافزایی و تقویت ایمان مردم که رسالت و تکلیف همه ما است با بهره‌مندی از این هنر تلاش خواهیم کرد.

معاون استاندار قزوین گفت: پیشنهاد می‌کنم یک کارگاه تجربه‌نگاری برنامه‌ریزی شود و نقاط ضعف و قدرت دوره‌های گذشته شناسایی و ایده‌های نو ارائه شود تا دوسالانه‌ها نسبت به دوره‌های قبلی آن، موفق‌تر و در سطح بالاتری برگزار شود.

کد خبر 704998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.