آمریکا و اسرائیل جنایت‌کارترین کشورها و دولت‌ها در عالم هستند + فیلم

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: همه آن‌هایی که آمریکا را تطهیر می‌کردند، امروز شاهد هستند که آمریکا و اسرائیل جنایت‌کارترین کشورها و دولت‌ها در عالم هستند.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج، سردار امان‌الله گشتاسبی امروز _شنبه بیست‌وهفتم آبان_ در راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان بی‌گناه غزه در شهر سنندج اظهار کرد: امروز باید از همه آحاد ملت ایران از کوچک و بزرگ، علما، بزرگان و مسئولان که در هر جایی که نیاز به حضور ملت باشد، این‌گونه حماسه می‌آفرینند، قدردانی کنیم و در دفاع از مظلومان عالم سنگ تمام می‌گذارند.

وی افزود: امروز سیل جمعیت مردم شهر سنندج در این راهپیمایی دال بر این است که مردم ما همچون ۴۵ سال گذشته در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حاضر هستند تا از اسلام ناب محمدی دفاع کنند.‌

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: در ۴۵ سال قبل مردم ایران اسلامی به رهبری امام انقلابی را آغاز کردند که خواهان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و اجرای احکام الهی و قرآنی در این کشور بودند و از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب، آمریکا و حامیان آن در جای‌جای عالم برای مهار و انحراف در مسیر انقلاب اسلامی تلاش کردند.

سردار گشتاسبی اضافه کرد: توکل مردم به خدای متعال، تبعیت از رهبری امام و فرامین ایشان و اتحاد و انسجام سه رمز موفقیت انقلاب اسلامی بوده که تا رسیدن به قله‌های جهان اسلام این سه رمز تداوم خواهد داشت.

آمریکا و اسرائیل جنایتکارترین کشورها و دولتمردان در عالم هستند + فیلم

الگوی ملت فلسطین مردم ایران و نهضت امام است

وی گفت: امروز ملت فلسطین نیز با تاسی از نهضت امام و تبعیت و الگوگیری از ملت ایران تلاش می‌کند تا با وحدت، انسجام و توکل بر خدای متعال به دنبال احیای حق و حقوق خود بوده و در این راستا این روزها در حال جهاد و مبارزه هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: مردم ما بیش از ۲۰۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار جانباز را تقدیم این نظام کردند تا این انقلاب همچنان پایدار بماند و مردم فلسطین نیز در طول ۷۰ سال مبارزه تاکنون بیش از ۱۳۰ هزار شهید و جانباز را برای انقلاب، اسلام و استقلال خودشان تقدیم کرده‌اند.

سردار گشتاسبی با تاکید بر اینکه امروز رمز موفقت ما و دنیای اسلام در اتحاد، انسجام و تبعیت از رهبری به عنوان ولی امر مسلمین در عالم است، افزود: همه آنهایی که آمریکا را تطهیر می‌کردند، امروز می‌بینند که آمریکا و اسرائیل جنایت‌کارترین کشورها و دولت‌ها در عالم هستند.

آمریکا و اسرائیل جنایتکارترین کشورها و دولتمردان در عالم هستند + فیلم

وی خاطرنشان کرد: امروز به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها اعلام می‌کنیم که هر جا ردپایی از آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها باشد ما آنجا پای آنها را قطع خواهیم کرد و عزت و سربلندی و ماندگاری از آن دنیای اسلام خواهد بود.

به گزارش ایمنا، راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم و کودکان بی‌گناه غزه، امروز هم‌زمان با سراسر کشور، علاوه بر شهر سنندج مرکز استان کردستان، در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار شد و مردم با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

کد خبر 704987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.