هوشمندسازی و توجه به کسب‌وکارهای مجازی در دستور کار مدیریت شهری اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: اعتقاد مدیریت شهری اصفهان در رویکرد ساماندهی مشاغل شهری متمرکز بر نگاه جدید است، در این راستا این سازمان توجه به نقش فضای مجازی، هوشمندسازی و کسب‌وکارهای مجازی را در دستور کار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور صبح امروز _شنبه بیست‌وهفتم آبان_ در دومین نشست تخصصی کمیته سازمان‌های ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی کلان‌شهرهای ایران در اصفهان اظهار کرد: این نشست فرصتی برای تبادل تجربیات و داشته‌های کلان‌شهرها است.

وی افزود: نشست نخست، با موضوع هوشمندسازی در حوزه ساماندهی مشاغل شهری خواهد بود، اعتقاد مدیریت شهری اصفهان در رویکرد ساماندهی متمرکز بر نگاه جدید است که همان نقش فضای مجازی و هوشمندسازی و کسب‌وکارهای مجازی است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: نشست دوم نیز ارائه اساسنامه سازمان میادین اصفهان است که سال گذشته از سوی شورای اسلامی شهر اصفهان بازنگری و تصویب شد، در ادامه از سوی وزارت کشور تصویب و ابلاغ آن تحقق یافت.

ماه‌آورپور افزود: اساسنامه سازمان میادین اصفهان می‌تواند برای کلان‌شهرهایی که اساسنامه آنها دارای نقص است، مؤثر و راهگشا باشد.

وی بازدید از فروشگاه‌های کوثر، شهرک امیرکبیر، میدان میوه و تره‌بار و پروژه‌های عمرانی در حال ساخت را از دیگر برنامه‌های این نشست عنوان کرد.

کد خبر 704976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.