خبر بد برای سلسائو؛ آنچلوتی پیشنهاد ۲ ساله دریافت کرد

رئال مادرید در حال بررسی شرایط برای ارسال پیشنهاد تمدید قرارداد کارلو آنچلوتی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق گزارش نشریه Relevo، گفته می‌شود که رئال‌مادرید در حال بررسی ارسال پیشنهاد قرارداد جدید به کارلو آنچلوتی است.

اگرچه آنها هنوز پیشنهادی دائمی ارائه نکرده‌اند، اما فلورنتینو پرز و هیئت‌مدیره لوس‌بلانکوس می‌توانند قراردادی را ارائه کنند که سرمربی ایتالیایی را تا سال ۲۰۲۶ در پایتخت اسپانیا ماندگار کند.

فدراسیون فوتبال برزیل اصرار دارد که آنها برای جذب آنچلوتی برای کوپا آمریکا تابستان آینده، موافقت او را کسب کرده‌اند؛ چیزی که خود سرمربی از اظهار نظر در مورد آن خودداری کرده است. کارلتو قبلاً گفته بود که قصد دارد با پایان قرارداد فعلی‌اش، بازنشسته شود.

وینیسیوس جونیور وینگر رئال و برزیل مدعی شده است که هیچ‌چیز در مورد آینده آنچلوتی نمی‌داند و روز سیزدهم نوامبر به رسانه اسپانیایی COPE گفت: «ما هیچ‌چیز در مورد آنچه قرار است اتفاق بیفتد نمی‌دانیم. همیشه می‌خواهیم آنچلوتی چه در رئال‌مادرید و چه در تیم ملی، کنار ما باشد.»

در حال حاضر آنچلوتی حداقل تا پایان فصل سرمربی رئال‌مادرید خواهد بود. بازی بعدی لوس بلانکوس، دیدار لالیگایی با کادیز است که بیست‌ششم نوامبر برگزار خواهد شد.

کد خبر 704971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.