خون پاکان در رگ‌های زمان می‌جوشد

یکی از کاربران فضای مجازی کمپین روایت‌های مردمی، از حال و روز غزه و مردمانش نوشت: «در این روزهای خون‌بار جانکاه، انسانی ندیده‌ام که از این فجایع در رنج نباشد، انسانی ندیده‌ام که درد این ظلم هولناک را در جانش حس نکرده باشد، انسانی ندیده‌ام که اشک بر گونه‌هایش جاری نشده باشد...»

به گزارش خبرگزاری ایمنا، این روزها که رژیم اشغالگر صهیونیستی به‌طور وحشیانه نوار غزه مورد هدف قرار داده است و هر روز بر تعداد شهدای فلسطینی افزوده می‌شود، کمپین‌های مختلف مردمی در حمایت از شهدایی که جرمشان مقاومت است و به‌خاطر پس گرفتن سرزمینی که سال‌ها پیش غاصبانه اشغال شد، مقابل سربازان اسرائیلی ایستادند، به راه افتاده است.

کمپین روایت‌های مردمی از آغاز طوفان بچه‌های فلسطینی که آرامش را از رژیم جعلی صهیونیستی گرفته است، نمایش ایستادگی و مقاومت مردمان سرزمین زیتوناست که تلاش می‌کند در جنگ روایت‌ها دست برنده را آنِ خود کند.

یکی از کاربران فضای مجازی این کمپین در یادداشتی نوشت: «۳۹ نوزاد به دلیل قطع برق بیمارستان کودکان غزه توسط دشمن اشغالگر و نرسیدن اکسیژن به شهادت رسیدند، این‌ها را بگذارید کنار همه آن یااااااااااازده هزار نفری که پیش پای گوساله سامری و در دفاع از یک حقیقت غیرقابل انکار و استقامتی الهی ذبح شدند، خون پاکان در رگ‌های زمان جاری شده و دلبرکان ناپاک صهیون در پی قتل یحیی‌های مقاومت، صفحات مجازی شیطان را در نوردیده‌اند تا حقیقت را کتمان کنند، خبرها هر روز دردناک‌تر می‌شوند.

و من در رنج مکرر شهروندان جهان آزادگان و فریادهای بی‌امانشان از این بی‌عدالتی، شاهد بی‌تفاوتی شهروندان جهان عافیت طلبانم و این فربه شدگان آخور شهوات در حالی که در امن و آرامش و عزت، فرزندان خود را در آغوش دارند برای زندگی در رنج مکرر و ذلت و خفت ملتی دلیر که بر پیکر کفن‌پوش کودکانشان استرجاع می‌خوانند، نسخه می‌پیچند؛ گویی هرگز شهادتین نگفته‌اند و هرگز محمدی (ص) و حسینی (ع) نشناخته‌اند.

در این روزهای خون‌بار جانکاه، انسانی ندیده‌ام که از این فجایع در رنج نباشد، انسانی ندیده‌ام که درد این ظلم هولناک را در جانش حس نکرده باشد، انسانی ندیده‌ام که اشک بر گونه‌هایش جاری نشده باشد، اما شیطان با جنود فریبکارش در کالبد افراد ضعیف و سست در حال جولان است و با هزاران مکر و توجیه قلوب خودباختگان خداناباور و ترسان را، تصرف می‌کند.

خون پاکان در رگ‌های زمان می‌جوشد

راستی در این نبرد نور و تاریکی کدام علی، ابن ملجم را برای نماز بیدار خواهد کرد؟

کدام فاطمه در پی اثبات حق بر کوبه‌های قلب‌های خفته می‌کوبد و تا مرز شهادت خود و محسنش پیش می‌رود؟

کدام حسن رنج عظیم تحمل سست عنصران و گزافه گویی مدعیان را به جان می‌خرد و پرچم را به ثارالله (ع) می‌رساند؟

کدام حسین زیر باران تیرهای سه شعبه کودکش را وقف بیداری فریب‌خوردگان و رستگاری امت می‌کند؟

و سوال آخر اینکه در این تقابل خیر و شر، ما ملت، تاکنون سینه‌زن کدام پرچم بوده‌ایم که جهانی برای این بی‌عدالتی برخاسته، اما جمع بسیاری از ما هنوز خفته است؟

دور باد از ما بی‌عملی، دور باد از ما سست‌عنصری، دور باد از ما بدعاقبتی.

گویی غزه صحنه اجرای سیر تطور و شرح ماجرای تاریخ امت رسول‌الله (ص) است، سخت عبرت‌انگیز.

سلام بر بیداردلانی که فریادهای حق‌طلبشان قلوب شیاطین انس و جن را در عالم می‌لرزاند، اللهم ارزقنا لرزاندن قلوب شیاطین، اللهم ارزقنا عاقبت به‌خیری با هیهات منا الذلة، اللهم ارزقنا حسینی بودن و ماندن.»

کد خبر 704969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.