۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
ستاره‌ رئال‌مادرید مصدوم شد

رئال مادرید در مورد ادواردو کاماوینگا هافبک فرانسوی که در حین انجام تمرینات تیم ملی دچار مصدومیت شد، بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پس از انجام چند آزمایش پزشکی، رئال‌مادرید در مورد مصدومیت ادواردو کاماوینگا بیانیه‌ای صادر و تأیید کرد که این بازیکن ۲۱ ساله دچار پارگی رباط زانوی راست شده است.

به دلیل مصدومیت، این بازیکن فرانسوی ممکن است هشت تا ده هفته بازی را از دست بدهد. او در طول تمرین با عثمان دمبله در تیم ملی کشورش، دچار آسیب دیدگی شد.

رئال مادرید در بیانیه‌ای رسمی گفت: "در پی آزمایشات انجام شده امروز روی ادواردو کاماوینگا توسط کادر پزشکی باشگاه، تشخیص داده شد که رباط زانوی راست او پاره کرده شده است. همچنان باید منتظر آزمایشات بیشتر ماند."

بازیکن جوان فرانسوی در این فصل برای رئال‌مادرید فوق‌العاده بوده و کارلو آنچلوتی از او هم در دفاع چپ و هم در پست هافبک استفاده می‌کند.

او تا کنون در این فصل، ۱۷ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده است. در نتیجه، غیبت چنین فردی، عمیقاً احساس خواهد شد، به ویژه با توجه به این واقعیت که اورلین شوامنی، هافبک دفاعی دیگر رئال نیز، مصدوم شد که احتمالاً به مدت ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.

این هافبک به مادرید بازگشته، زیرا باشگاه به دنبال آماده سازی او برای ریکاوری هر چه سریع‌تر است

کد خبر 704892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.