کشف  ۸۸ کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۸۸ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنااز کهگیلویه و بویراحمد، سردار کیقباد مصطفایی روز جمعه، بیست و ششم آبان_ در جمع خبرنگاران گفت‌وگو اظهار کرد: ۸۸ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه در محورهای مواصالاتی کهگیلویه و بویراحمد با تلاش مأموران انتظامی خاصه پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شد.

وی افزود: نیروهای جان برکف پلیس در جاده یاسوج به اصفهان از یک دستگاه خودروی پژو پارس ۸۴ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه ۳ نفر نیز دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه از یک دستگاه خودروی تیبا کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: بنا به اطلاع پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان مبنی بر حمل مواد مخدر توسط عده‌ای از قاچاقچیان به یکی از استان‌های جنوبی کشور با گذر از شهرستان گچساران، موضوع در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر انتطامی استان و شهرستان گچساران قرار گرفت.

سردار مصطفایی با اشاره به برپایی تور ایست و بازرسی در ورودی شهر گچساران، خاطرنشان کرد: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودروی تیبا مشکوک شده و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن چهار کیلو مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، کشف شد و در این رابطه راننده و سرنشین خودرو دستگیر و خودروی تیبا نیز به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 704873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.