ایران ۵ _ نیوکالدونیا ۰ / صعود نوجوانان شگفتی‌ساز به مرحله حذفی

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در آخرین بازی دور گروهی جام‌جهانی زیر ۱۷ سال مقابل تیم ملی فوتبال نیوکالدونیا ایستاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران عصر امروز _جمعه بیست‌وششم آبان‌_ در آخرین بازی دور گروهی رقابت‌های جام‌جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی از ساعت ۱۵:۳۰ مقابل تیم ملی فوتبال نیوکالدونیا قرار گرفت و با پیروزی قاطعانه پنج بر صفر راهی مرحله حذفی شد.

بازی سوم مرحله گروهی جام‌جهانی زیر ۱۷ سال

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیوکالدونیا

ورزشگاه: سی‌جالاک هاروپات (شهر باندونگ)

کوبل‌داوری: ایوو نیگل مندز چاوز (داور وسط از بولیوی)، کارلوس آلبرتو و روگر اورلانا آپازا (کمک‌داوران اول و دوم از بولیوی) و طارق منیر الکتیری (داور چهارم از اندونزی)

گل‌ها: امیرمحمد رزاقی‌نیا (دقایق ۱۷ و ۳۴- ایران)، رضا غندی‌پور (دقیقه ۷۶- ایران)، محمد عسکری (دقیقه ۶+۹۰- ایران)، کسری طاهری (دقیقه ۸+۹۰- ایران)

کارت‌زرد: اینینه هونا (دقیقه ۲۳- نیوکالدونیا)، علیرضا همایی‌فرد (دقیقه ۴۴- ایران)

کارت‌قرمز:

ترکیب تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران:

آرشا شکوری، عرفان درویش‌عالی، حسام نفری، نیما اندرز، علیرضا همایی فرد، امیرمحمد رزاقی‌نیا، ابوالفضل زمانی، یعقوب براجعه، ماهان صادقی، اسماعیل قلی‌زاده و ابوالفضل موردی

سرمربی: حسین عبدی

ترکیب تیم ملی فوتبال نوجوانان نیوکالدونیا:

نیکولاس کوتران، وادی را هانیه، گِرِگوری دی که، اینینه هونا، بایرون گوهوپه، جایثرم اوپا، آنتونی لِوی، جین‌ایوس سایکو، باپتیسته کوتران، نوما پامانی و سیپانه کائزه.

سرمربی: لئوناردو لوپز

شرح بازی و گل‌ها:

۱ - ۰ (امیرمحمد رزاقی‌نیا، دقیقه ۱۷): پاس در عمق اسماعیل قلی‌زاده در سمت چپ زمین به ماهان صادقی رسید تا ارسال چیپ و زیبای این بازیکن را امیرمحمد رزاقی‌نیا با ضربه سر تبدیل به گل کند.

۲- ۰ (امیرمحمد رزاقی‌نیا، دقیقه ۳۴): ارسال نیما اندرز از کرنر سمت راست زمین را ابوالفضل موردی با ضربه سر زد که توپ پس از برخورد به وادی را هانیه مقابل پای رزاقی‌نیا افتاد تا این بازیکن گل دوم خود و ایران را با شوت محکم در داخل محوطه بزند.

۳ - ۰ (رضا غندی‌پور، دقیقه ۷۶): فرار یعقوب براجعه از جناح راست زمین و ارسال دقیق این بازیکن به مقابل تیرک اول را رضا غندی‌پور با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

۴ - ۰ (محمد عسکری، دقیقه ۶+۹۰): ارسال توپ از جناح چپ زمین در شلوغی محوطه جریمه مقابل پای امیرحسین عسگری افتاد تا این بازیکن تعویضی مثل غندی‌پور گلزنی کند و با شوت محکم در محوطه شش‌قدم ایران را به گل چهارم برساند.

۵ - ۰ (کسری طاهری، دقیقه ۸+۹۰): کسری طاهری از بین مدافعان میانی کالدونیا فرار کرد و در ادامه این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد تا شوت زمینی این بازیکن تبدیل به گل پنجم ایران شود.

کد خبر 704871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.