مردم فلسطین به وعده‌های الهی متصل هستند

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در برابر حملات رژیم کودک کش اسرائیل، گفت: مردم غزه به وعده‌های خداوند برای پیروزی متصل هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام مهدی طائب امروز- جمعه بیست و ششم آبان ماه- در یادواره شهدای وطن در بجنورد با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در برابر حملات رژیم کودک کش اسرائیل، اظهار کرد: مردم غزه به وعده‌های خداوند برای پیروزی متصل هستند.

وی تصریح کرد: اگر چه رژیم صهیونیستی سبب درد و رنج مردم غزه شده اما شاهد هستیم که خود از این حملات دچار ناآرامی و درد است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: خداوند می‌فرماید که در درگیری‌ها، نباید سست شویم؛ اگر در مشکلات دچار درد می‌شویم، دشمن هم از عمل خود در رنج و درد قرار می‌گیرد، خداوند بشارت داده صبوری و تقوا پیشه کنیم.

طائب بیان کرد: مقاومت مردم غزه و فلسطین در برابر حملات رژیم صهیونیستی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) و پیروزهای آخر زمان است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در چهار دهه گذشته همواره با دشمنی آمریکا رو به رو است، گفت: تحریم‌ها و گرانی‌ها از سختی‌های مسیر راه ما است اما به فرموده خداوند متعال ملت ما برای عبور از مشکلات صبور هستند.

وی افزود: آمریکا اکنون دیگر آمریکای چهار دهه پیش نیست؛ ایالات متحده در عراق به چه کنم افتاده است.

طائب به حملات عراق به پایگاه‌های نظامی ایالات متحده در عراق اشاره کرد و بیان داشت: پایگاه‌های آمریکا در عراق مورد حمله قرار می‌گیرد اما آمریکا صدایش در نمی‌آید.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: آمریکا نه راه پس دارد و نه راه پیش، این نشان از اتصال مسلمانان به وعده خداوند برای پیروزی است.

کد خبر 704859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.