جامعه بشریت در مقابله با قتل عام مردم غزه بیدار شده است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: دشمن با تمام توان و امکانات به میدان آمده است تا جبهه مقاومت را شکست دهد، اما وجدان‌های بشری بیدار شده است و مردم غزه پایداری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه بیست و ششم آبان‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زینب (س) و مناسبت روز پرستار، اظهار کرد: یکی از القاب حضرت زینب (س) "عقیله" است یعنی می‌تواند با تدبیر حکیمانه با مشکلات مقابله کند، در واقعه عاشورا که فجیع‌ترین اتفاق افتاد حضرت زینب (س) خطاب به یزید گفت ای یزید هدف تو نابودی اهل بیت (ع) بود، اما هرگز نمی‌توانی نام ائمه اطهار را از ذهن تاریخ محو کنید، روزی خواهد رسید که منادی ندای لعنت خدا بر ظالمان و ستمکاران سر می‌دهد.

وی افزود: ائمه اطهار (ع) متصل به پروردگار، و صاحب بصیرت هستند و نامشان در میان امت اسلامی می‌درخشید و زمینه ساز امام زمان (عج‌) خواهد شد، انقلاب‌هایی هم که دنباله انقلاب عاشورا ایجاد شد همه ضد ظلم و ضد ستم در جوامع دینی بود.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: امروز نام سیدالشهدا دنیا و بشریت را به حرکت علیه ظالمان واداشته است، در جریان اتفاقات غزه دشمن با تمام توان و امکانات به میدان آمده است تا جبهه مقاومت را شکست دهد، اما وجدان‌های بشری بیدار شده است و مردم غزه پایداری می‌کنند و تاریخ نیز از آنها انسان‌هایی با استقامت و شجاع یاد خواهد کرد.


کرامتی گفت: موضع گیری‌هایی که از جبهه مقاومت انجام می‌شود بر اساس یک عملیات واحد مشترک است، برخی می‌گویند ایران کجا است و چرا با حمله نظامی ورود نمی‌کند، اما تمام این اتفاقات از یک اتاق مشترک بنام اتاق عملیات علیه رژیم صهیونیستی هدایت می‌شود و در صورت تشخیص ورود خواهیم کرد، اما فعلاً هدف این است که رژیم صهیونیستی به دست خود مردم غزه نابود شود.

کد خبر 704858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.