غزه مظلوم مقتدر است

امام جمعه سمیرم گفت: غزه مظلوم مقتدری است که با تمام کمبودها ایستاده و تمام سرویس‌های اطلاعاتی دنیا را به زانو درآورده است و هفت سرویس اطلاعاتی بزرگ دنیا را مستأصل کرده است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمیرم، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز_ جمعه بیست و ششم آبان ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم، اظهار کرد: فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را خدمت پرستاران تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم مردم و مسؤولان قدر زحمت‌کشان بیمارستان و درمانگاه را بدانند؛ کسانی که در ایام کرونا ایثار کردند و به عینه زحمات این بزرگواران را دیدیم و باید قدردان‌شان باشیم.

وی افزود: چند روز گذشته جلسه‌ای توسط آموزش و پرورش برای والدین برگزار شد که با حضور گسترده و گویای اولیا دانش آموزان برای تربیت نسل جوان قابل توجه بود و جای تشکر دارد.

امام جمعه سمیرم خطاب به مردم متدین سمیرم تصریح کرد: برگزاری دعای ندبه و کمیل با حضور شما مردم متدین رنگ و بوی دیگری به شهر داده است و اگر ما در صحنه باشیم و در مراسم مذهبی حضور داشته باشیم خداوند هم به ما عنایت می‌کند و دشمن را دلسرد می‌کند.

وی بیان کرد: مسؤولان باید بیش از این فعالیت داشته باشند و حق مردم را ادا کنند.

حجت‌الاسلام دیانی با اشاره به اتفاقات غزه عنوان کرد: آه مظلوم اتفاق افتاده و گریبان رژیم منحوس را خواهد گرفت و این رژیم منحوس بداند آه مظلوم اثر خواهد کرد.

امام جمعه سمیرم عنوان کرد: این غزه‌ای که من و شما می‌بینیم مظلوم است یک روی سکه دیگری دارد و آن مظلوم مقتدری است که با تمام کمبودها ایستاده و تمام سرویس‌های اطلاعاتی دنیا را به زانو درآورده است و هفت سرویس اطلاعاتی بزرگ دنیا را مستأصل کرده است و بعد از ۴۰ روز هنوز نتوانسته جای این‌ها و شبکه اطلاع‌رسانی که خبرنگاران آن‌جا هستند را پیدا کنند.

وی بیان کرد: امروز دشمنی اسرائیل به جایی رسیده که کودک کشی کند و در دنیا آبروی خودش را ببرد و به جهان ثابت کند که اسرائیل خونخواه است و این برای حماس نصرت است.

حجت‌الاسلام حسین دیانی از مردم خواست تا همزمان با راهپیمایی سراسری ۳۶ کشور دنیا رأس ساعت ۱۵ روز شنبه با حضور در راهپیمایی از مردم مظلوم غزه دفاع کنند.

وی گفت: این وظیفه اخلاقی، شرعی، دینی و انسانی ما است لذا با قوت می‌آییم و فریاد می‌زنیم تا نابودی رژیم منحوس بهای خون مظلومان و بهای خون حاج قاسم و همه شهدای این مسیر باشد.

کد خبر 704852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.