اتفاقات غزه دل جهانیان را به درد آورده است

امام جمعه تیران و کرون گفت: اتفاقات ۴۰ روزه گذشته غزه دل جهانیان را به درد آورده و همه جوامع دنیا خواستار نابودی ظلم در دنیا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام حسین رشیدیان ظهر امروز-شنبه ۲۶ آبانماه- در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به گذشت ۴۰ روز از عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: اتفاقات و کودک کشی‌های رژیم صهیونیستی همه مایه تأسف جهانیان شده و دل مردم جهان را به درد آورده است.

وی با اشاره به قطعنامه اخیر بین المللی برای پایان این جریان ظالمانه، افزود: بالاخره سازمان ملل برای این اتفاقات قطعنامه صادر کرد اما باید محکومیت آمریکا و اسرائیل را نیز در آن مورد توجه قرار می‌داد.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: ظلم اسرائیل و آمریکا تنها به ملت‌های مظلوم رسیده و هیچ گاه توان ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها را ندارند تا سرنوشت بد خود را مشاهده کنند.

وی یاد آورشد: بالاخره روزی این اتفاقات به پایان می‌رسد و سرنوشت آمریکا و اسرائیل به نابودی کشیده خواهد شد.

حجت الاسلام رشیدیان همه را برای حضور در راهپیمایی روز شنبه دعوت و اضافه کرد: حضور حماسی مردم می‌تواند اسرائیل و آمریکا را برای توجه به قطعنامه سازمان ملل و توقف حرکت ظالمانه آنان وادار سازد.

وی با اشاره به هفته بسیج اذعان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی مردمی برای حفاظت از ارزش‌ها و کمک به توسعه نظام تشکیل شد و به صورت فراگیر افراد زیادی عضو این مجموعه شده‌اند.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه بسیجی بودن یک تفکر و روحیه برای خدمت به جامعه است، خاطرنشان کرد: بسیجیان باید صادق، حق گو، اهل بصیرت و تقوا باشند و این چنین ویژگی‌ها را در درون خود تقویت کنند.

وی با بیان اینکه توسعه تفکر مردمی برای حمایت از کشورها در دنیا رقم خورده، یادآورشد: این چنین جریانی از نهاد بسیج ایران الگو برداری شده است.

حجت الاسلام رشیدیان به روز پرستار نیز اشاره کرد و افزود: نقش پرستاران در جامعه و نظام بهداشت و درمان اهمیت ویژه ای برخوردار است و این تلاش‌های آنان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی پرستاری را فراتر از شغل تعریف کرد و اذعان داشت: پرستاری از بیماران حائز اهمیت بوده و کسانی که در این خصوص در منزل و برای اطرافیان ایفا نقش می‌کنند، اجر و پاداش عظیمی دارند.

خطیب جمعه تیران به موضوع احداث بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان اشاره و اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی و مطالبات عموم مردم این منطقه احداث این مرکز درمانی است که در ارائه خدمات تخصصی به مردم تیران و کرون و مسافران نقش مهمی دارد

وی از مسئولان خواست تا این دغدغه را به صورت جدی مورد توجه قرار دهند و مردم نیز آن را دائماً مطالبه و پیگیری کنند.

کد خبر 704844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.