غزه به باتلاق عمیق صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد

امام جمعه زرین شهر گفت: امروز نشانه‌های ترس، رعب و وحشت از عکس العمل رزمندگان حماس در بین نظامیان اسرائیلی مشاهد می‌شود و صدای اعتراف به اشتباه بودن حمله زمینی از دل رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره سکوت مرگبار کشورهای مدعی حقوق بشر اظهار کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر که همواره برای بقا یا جلوگیری از کشت شدن حیوانات بیانیه صادر کرده و از خود واکنش‌های مختلفی نشان می‌دادند امروز در برابر جنایات وحشیانه و بی‌شرمانه اسرائیلی‌ها در غزه سکوت کرده و صدای از آنها شنیده نمی‌شود.

وی افزود: تاریخ هیچ گاه این سکوت بی‌شرمانه را فراموش نخواهد کرد و قطعاً چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را برای مردم جهان نمایان کرده و ادعاهای دروغین آنان را رسوا می‌کند.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به طرح حمله زمینی اسرائیلی به غزه تصریح کرد: ارتش رویایی اسرائیل به توصیه‌ها در خودداری از جنگ زمینی توجهی نکرد و با بهترین کماندوهای خود قدم در عرصه جنگ زمینی گذاشت، عرصه‌ای که قطعاً با حضور رزمندگان شجاع و دلاور حماس به باتلاقی عمیق برای آنها تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز نشانه‌های ترس، رعب و وحشت از عکس‌العمل رزمندگان حماس در بین نظامیان اسرائیلی مشاهد می‌شود و صدای اعتراف به اشتباه بودن حمله زمینی از دل رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد.

آقایی اضافه کرد: مطمئناً به زودی شکست مفتضحانه دیگری برای اسرائیل ثبت خواهد شد به طوری که نظامیان اسرائیلی با نگاهی به سرگذشت کماندوهای خود دچار ترس و وحشت شوند.

وی با اشاره به سکوت خفت بار حاکمان برخی کشورهای عربی گفت: وقتی حاکمان بی لیاقت برخی کشورهای عربی در مسیر عادی سازی روابط با اسرائیل گام بر می‌دارند، آتش جنگ و کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه ادامه خواهد داشت.

خطیب نمازجمعه زرین شهر با بیان اینکه اسرائیل باید بداند کشورهای عربی در برابر جنایات آنها بهترین واکنش را انجام خواهند داد، خاطرنشان کرد: اسرائیل سال‌های متمادی برای این عادی سازی تلاش کرد و امروز باید وجدان‌های حاکمان خود فروخته عربی بیدار شود و صدای حقیقت را از دل مردم خود بشنوند و در قبال جنایات وحشیانه اسرائیل واکنش جدی انجام دهند و بدانند دلخوش ارتباط با اسرائیل بعد از جنگ نباید باشند.

کد خبر 704843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.