هدف نهایی دشمن از جنگ ترکیبی جداسازی مردم از نظام است

امام جمعه بادرود گفت: هدف دشمن در جنگ ترکیبی، متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای بسیجی، اظهار داشت: امروزه تفکر بسیجی در تمام جامعه و در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان وجود دارد که همین امر سبب اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: این نهاد ارزشمند مردمی در تمام افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در همه عرصه‌های علمی و فکری همواره الگو و پیشگام بوده‌اند، بسیج، پیشرو در خدمت و امیدآفرینی در جامعه است به طوری که هر جا کشور نیاز به تفکر و پشتکار بسیج داشت، بسیج با تمام نیرو قبل از همه در صحنه‌ها حاضر بوده و برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم تلاش کرده است.

امام جمعه بادرود ادامه داد: بسیج مظهر قدرت مردمی نظام و مظهر عشق و ارادت به نظام، انقلاب و ولایت فقیه است، در این شرایط حساس تاریخی با داشتن روحیه و تفکر بسیجی می‌توان به تمام مشکلات جامعه فائق شویم.

عقیلی گفت: بسیج با داشتن همین روحیه توانسته در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته و به‌عنوان سینه ستبر ملت ایران در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

وی اظهار کرد: هدف دشمن در جنگ ترکیبی، متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام است، دشمن هویت این نظام را نشانه گرفته است، مقابله و دشمنی جبهه استکبار با انقلاب اسلامی ایران طبیعی است، چون دشمن می‌خواهد بر جهان سلطه داشته باشد.

امام جمعه بادرود با دعوت از مردم برای تجمع حمایت از کودکان مظلوم غزه و فلسطین اظهار داشت: از ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه در بخش بادرود دعوت می‌شود تا در حمایت از زنان، کودکان و مردم مظلوم فلسطین، همگام با همه آزادگان و وجدان‌های آگاه جهان برای اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار ددمنشانه مزدوران این حکومت فاسد و غاصب در صحنه حضور یابند.

کد خبر 704842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.