کلمبیا- برزیل؛ بریس‌ دیاز، با اشک‌های پدر همراه بود +فلیم‌

بامداد امروز در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ و منطقه آمریکای جنوبی، تیم ملی فوتبال برزیل مقابل کلمبیا شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بامداد امروز در منطقه آمریکای جنوبی بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد و با اتفاقات جالبی همراه بود.

از ساعت ۳:۳۰ تیم ملی فوتبال برزیل در خاک کلمبیا به مصاف شاگردان نستور لورنزو رفت، سلسائو خیلی زود و دقیقه ۹ توسط گابریل مارتینلی گل زد تا یک بر صفر پیش بیافتد.

در ادامه هر دو تیم موقیعت‌های زیادی خلق کردند، اما نیمه اول با همان یک گل تمام شد، مهم‌ترین اتفاق این نیمه، مصدومیت وینیسیوس جونیور مهاجم رئال مادرید بود که دقیقه ۲۷ ترکیب برزیل را ترک کرد.

در نیمه دوم کلمبیایی‌ها نبض بازی را در دست گرفتند و با شوت‌های پرتعداد، سعی در جبران گل خورده داشتند. سرانجام، این تلاش‌ها در دقیقه ۷۵ جواب داد لوئیز دیاز گل تساوی را زد. رقابت به جریان افتاد و چند لحظه بعد درست در دقیقه ۷۹ مهاجم توانمد لیورپول گل دوم را هم وارد دروازه آلیسون کرد.

نکته جالب اینجا بود که پدر دیاز هم که چند روز پیش گروگان گرفته شده بود و آزاد شد، در ورزشگاه حضور داشت و پس از دبل لوئیز، همراه با پسرش به جای شادی گل، گریه می‌کرد.

بازی با همین نتیجه تمام شد و سلسائو حالا از پنج مسابقه مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی، فقط دو برد کسب کرده است، این شکست، شاگردان فرناندو دینیز را با ۷ امتیاز به رده پنجم جدول فرستاده، باعث انتقادات زیادی شده است.

جالب آنکه آرژانتین هم درست مثل برزیل با دو گل مغلوب اروگوئه شد و این دو باید ۴ روز دیگر در ماراکانا، هفته پنجم این رقابت‌ها را انجام دهند.

ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که برای اولین بار از هفدهم مهر ۱۳۹۴ و برای دومین بار در تاریخ، برزیل و آرژانتین هر دو، در یک روز، در مقدماتی جام جهانی شکست خوردند.


کد خبر 704815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.