آرژانتین- اروگوئه؛ بیلسا یک تنه‌ کشورش را نابود کرد +فیلم

بامداد امروز در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، در منطقه آمریکای جنوبی، آرژانتین به مصاف اروگوئه رفت و شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بامداد امروز در منطقه آمریکای جنوبی بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد و با اتفاقات جالبی همراه بود.

از ساعت ۳:۳۰ تیم ملی فوتبال آرژانتین در ورزشگاه لابومبونرا از اروگوئه پذیرایی کرد، شاگردان اسکالونی صدرنشین گروه بودند با انگیزه زیادی پا به این رقابت گذاشتند.

برخلاف تصورات، شاگردان مارچلو بیلسای آرژانتینی در اروگوئه، نمایش عالی‌تری داشتند و میدان را در دست گرفتند، دقیقه ۴۱ نیمه اول بود که رونالد آرائوخو گل اول را برای میهمان به ثمر رساند.

آرژانتین که پس از تساوی با فرانسه در جریان ۹۰ دقیقه جام‌جهانی ۲۰۲۲، گلی دریافت نکرده بود، بالاخره دروازه خودش را باز شده دید. در نیمه دوم هم پسران اسکالونی نتوانستند کار خاصی انجام دهند و علی‌رغم چند موقعیت خطرناک، باز هم این اروگوئه بود که روی یک ضد حمله سریع، توسط داروین نونز به گل رسید تا شگفتی سازی مارچلو بیلسا برابر کشورش تکمیل شود.

آرژانتین بعد از ۲۵ بازی نباختن در مقدماتی‌های جام جهانی، بالاخره توسط اروگوئه در این تورنومنت‌ها شکست خورد، اروگوئه هم بعد از گذشت ۱۰ سال توانست بالاخره آرژانتین را شکست بدهد و همچنین موفق شد برای اولین بار از سال ۱۹۸۹ در خاک این کشور به پیروی برسد.

آلبی سلسته بعد از ۲۴ بازی نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند و آخرین بار، این اتفاق در مقابل برزیل با تساوی بدون گل در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲‌، رخ داده بود.

همچنین لازم به یادآوری است، اسامی مربیان آرژانتینی که آرژانتین را در مسابقات مقدماتی شکست دادند، به شرح زیر است:

مارچلو بیلسا با شیلی در سال ۲۰۰۸
خراردو مارتینو با پاراگوئه در سال ۲۰۰۹
مارچلو بیلسا با اروگوئه در سال ۲۰۲۳


کد خبر 704813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.