نتانیاهو : گروگان‌ها را تحویل بگیریم آتش‌بس موقت برقرار می‌شود

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: در صورت تحویل گرفتن گروگان‌ها آتش‌بس موقت برقرار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه الجزیره قطر، نتانیاهو که تاکنون بیش از ۱۱ هزار غیرنظامی فلسطینی را به شهادت رسانده است، مدعی شد: تلاش داریم این مأموریت (حمله به غزه) را با کمترین تعداد تلفات غیرنظامیان انجام دهیم.

وی افزود: اگر ما گروگان‌ها را تحویل بگیریم آتش‌بس موقت برقرار خواهد شد و ما الان به این وضعیت نزدیکتریم تا زمان آغاز عملیات زمینی.

نتانیاهو با تروریست خواندن نیروهای مقاومت و از یاد بردن تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی مدعی شد: به دنبال آن هستیم که مسئولیت نظامی در غزه را برعهده بگیریم تا مانع از ظهور تروریسم شویم و ما به دنبال اشغال غزه نیستیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعا کرد: دلایل قوی در اختیار داریم که برخی از گروگان‌ها در بیمارستان شفا نگه داری می‌شدند.

مقام‌های رژیم صهیونیستی ادعا می‌کنند حماس سلاح‌ها را در تونل‌های زیر بیمارستان‌ها مخفی می‌کند و یک مرکز فرماندهی در زیر بیمارستان «شفا» بزرگترین بیمارستان غزه ایجاد کرده و بر این اساس، این ساختمان‌ها را به یک هدف نظامی قانونی برای رژیم صهیونیستی تبدیل کرده است؛ آن هم در حالی که حماس و کارکنان بیمارستان این موضوع را تکذیب کرده‌اند.

کد خبر 704795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.